×

Wyszukaj artykuł


Podaj imię i nazwisko autora

Podaj tytuł szukanej piosenki

Casey Veggies The Team tekst piosenki i tłumaczenie. Posłuchaj MP3 i obejrzyj teledysk z Youtube oraz sprawdź chwyty.



Tekst piosenki

[Verse 1]

If you love her you should tell her
If you got it then sell it
Now we're poppin' it also we rockin' and I get shot and I nail it
I'm guapin' and growin' and doin' my thing got moments in tears
Got a bad mixed chick
Got a bad mixed chick, and I think we're getting married
I wanna name my son Mat... A million
She like Casey don't be worried bout it
These rappers is your children
I prepped up for the contract
Then I signed and sealed it
I put her on the team and I got it on lock
Turn my back and I won't even watch
Check him, check him get his respect up
Yeah they be hatin' and I hope God bless 'em
I'm just debating on sippin' this thing what
Dollars we making and chickens we're banging
Grinding hard and I'm staying up late
Grinding hard and I'm staying up late
You know we got the new clothing line
I can show you the catalog
Now just be ballin’ but I used to play basketball
Coach ain’t put me in the game so I had to make a way
If you see it with the fade away in LA and the temperature 88
I'm getting paid today
Fuck stress let's have sex swerve
I'mma give it to you straight swag
Give it to a girl and then and then I break fast
She ain't ever had a winner that make cash
And it's something that I happen to be just that
I ain't no hollaback
Nigga lookin' for some acknowledgements
Like the chick that go to college man
Mess with me might get a scholarship

[Hook][2X]

CV in the snow
Droppin it on slopes
Yeah they say I'm a lot of shit
But hell nah I ain't broke
Niggas losin' hope
Shouldn't even try it
She say she fuckin' with Veggie so I guess she on a diet
Yeah we poppin' that moet
Yeah my nigga G4
Getting it to you, you slow
Eating good, we bloat
Jamaican food in the shard
Ox tails go hard
Baby girl be flexin'
But I can tell she on it

[Hook][2X]

[Outro]

Yeah,
Oh man,
You already know what it is,
Can't see out here,
Tell it like it is,
It's 20-13 and we put you on the team,
You know what I'm saying?
You can get in the starting lineup and all that,
Yeah, Lets get this "W" 

Edytuj tekst

Tłumaczenie

Dodaj tłumaczenie

Dodaj komentarz


Ostatnio szukane utwory:

G Tearz

Flatbush Zombies

[Verse 1: Zombie Juice] It's 12: 47, I'm stoned I condone Almost remembered, Been Here Before Erick Arc on the beat just to let you niggas know Ain't...


Minephuck

Flatbush Zombies

[Verse: Juice] Gotta get this cheddar mane But fuck the fame Go deep in the game but sharks don't sink gotta focus on my cream (cream) And life is wha...


Drama (ft. Kaya)

Flatbush Zombies

[Verse 1: Eric Arc Elliott] Phone is unavailable, feel it like it's real evolved A just sent a menage to my farm, my repertoire, It's just really real...


YBA

Flatbush Zombies

[Verse 1: Meechy Darko] Whatever happened to mobbin' instead of fist fighting Niggas is busy bloggin, this shit is a problem Flatbush zombie dead walk...


Mraz

Flatbush Zombies

Verse 1: Meechy Darko] What the bloodclot? What the blood Get M-E-T-H-O-D, Drought 3 Dwayne Carter With a splash of Busta's craft and a hint of Big...


Stampede

Flatfoot 56

If I had jaws of a lion, if I had claws on my hands and feet, then all the power that I possess I would use to your defeat... Common... And if I was...


My Team, SUPREME

Flatbush Zombies

[Verse 1: Erick Arc Elliott] Today's agenda, a nation exterminating the pius Pray that you never die, don't care to be deemed the highest Our right is...


Shiny Eyes

Flatfoot 56

In times of hell, in times of sun, you journeyed with me, my precious one. Far stretched the road I found you on. We walked together arm in arm. Oh...


Standin’ For Nothing

Flatfoot 56

He stood right strong in the face of danger He stood right strong in the face of pain Deep inside was the will of the father As this saint was bruised...


Son Of Shame

Flatfoot 56

Looking past the edge of moonlight, hoping for the break of day. Seeing only cracks in sidewalks, not the paved city way. Looking down this road to gl...


Battle Of The Bones

Flatfoot 56

The time has come old boy for me to tell you a tale Of a man filled with passion there’s no room for him to fail He sailed his ship the Lidy Hoo, ac...


Smoke Blower

Flatfoot 56

Don’t blow your sunshine up my… Big bad wolf come right on in. I’m your little pig here within. You think you’re big, you’re bad, you’re good. You’r...


Take Hold Again

Flatfoot 56

Take hold again, gotta find my daily trend. Here I stand a piece of my old self. Not a victim anymore, shadow knocking at my door. A trail of broken f...


Strong Man

Flatfoot 56

Don’t fear my friend, don’t hang your head. You run every time the truth is said. You broke a smile for a while, now it’s gone again. Gotta question t...


The Galley Slave (Intro)

Flatfoot 56

Bound to sail these ugly seas and hear the seagull's call Doomed to hear the rat-tat-tat of the quarter master's call The salt wind blows the slave bo...


Thick And Thin

Flatfoot 56

I'll be the for you when you want me to, and I'll be there for you in the roughest times, cause my love for you brother is more than I can say, I've g...


The Long Road

Flatfoot 56

It's been two long years since I started on this road longing for that place I call my home and in the battlefield, in the sun, and in the sand I will...


Twilight Dynamite

Flatstick

It was the perfect night (to fuck you on the beach) Ecstasy... And! We laughed until we cried (You're fucking good to me) Can't you see? I went i...


This Town

Flatfoot 56

Our streets are filled with the color of rage we'll turn this town around the time has come for another age you'll never knock us down the ways of thi...


Talk is Cheap; Violence is Worthless

Flesh Incineration

Talk is Cheap; Violence is Worthless Embracing violence because cheap talk's too rich for you Showing you're weak Immature and insecure Big ma...



Ostatnio dodane piosenki

Another Day In Paradise

She calls out to the man on the street "Sir, can you help me? It's cold and I've nowhere to sleep Is there somewhere you can tell me?" He walks on...

Apologize

I'm holding on your rope Got me ten feet off the ground And I'm hearing what you say But I just can't make a sound You tell me that you need me T...

Wieś

Wszystko ma tutaj wielki sens ścieżki spętane przerażeniem świątek srożący się przy drodze i w ustach chleba kwaśny kęs Wszystko ma tutaj...

Sny

Nocami być razem jest prościej, we władzy ciała jest dusza, nic nas nie drażni, nie złości, poważnych tematów się nie porusza. Zamykam oczy i b...

Wolne

Chcę wolne od zaraz Chcę wyjechać daleko Chcę pobyć tam sama Chcę się poczuć tam lekko Chcę wolne natychmiast Chcę inny krajobraz I dźwięki,...

Wypalenie

Zeszłam ze szczytu w nowej sukience Nikt mnie nie widzi, może nadal tam jestem Byłam na szczycie, stamtąd trudno jest dostrzec Że w mieście moim są...

Chcę Być z Tobą

Nie rozumiesz Nie rozumiesz Jak bardzo kocham Cię ! Czy to wszytko poszło w piach? Czy to wszystko zniszczył czas ? Płoniemy, płoniemy Teraz p...

Freon (ft. Dawid Podsiadło, Duit)

[Zwrotka 1: Oskar] Później leżą patrząc w sufit, to spółka w takich bajkach Szlugi, potem drugi, kółka z Lucky Strike'a Na podłodze sterta ubrań: m...

Zabierz tę miłość (ft. Julia Wieniawa)

Zabierz tę miłość Nie mogę jej już znieść Uczucia giną Jak deszcz i śnieg Poganiam je Wyprzedzasz mnie Przecież też wiesz Mijamy się Moja ni...

Patoreakcja

[Intro: Rafał Walentynowicz] O 15:30 Solar i Białas w asyście ochroniarzy, policji i straży miejskiej pojawili się w Liceum im. Batorego w Warszawie....

Za krótki sen (ft. Dawid Podsiadło)

To był tylko za krótki sen Przeleciałam przez palce w cień Tuż pod tafla się rozbił nurt Szara woda porwała mnie To był tylko za krótki sen Pow...

Przypływy (ft. Ralph Kaminski)

Z prądem przypłynąłeś do mnie Zatrzęsienie Krąży we mnie teraz wszystko Dokąd – nie wiem Czy to normalne jest By z dnia na dzień oszaleć tak M...

Fiołkowe pole

Słodka jak truskawki latem A trzyma w łapie tylko kubek słonych łez Skromna jak pole fiołkowe I to w ponury dzień Ej, chyba dzwoni kurier Tylko s...

2:00

Nie wiem czy to miało sens Hulać tak, hulać tak Kolejny raz Carpe diem z dnia na dzień A potem sza Cicho sza, cicho sza Sorka za ten telefon...

Julia w Mieście

Na serio tak wleciała z takim różowym outfitem, cała odpalona Wyszła z limuzyny Wchodzę do szkoły dobrze ubrana SGH, Dolce Gabbana Wreszcie Juli...

Wakacje w Warszawie

Wakacje w Warszawie idą całkiem płynnie Ty wciąż tańczysz, ja wciąż oblewam siebie winem Taki chyba biznes Robię ci już setne zdjęcie Sama nie wie...

Zakochałam się w nieznajomym

Zakochałam się w nieznajomym Zobaczyłam go w tramawaju Chyba w dziesiątce Na wyścigi bez biletu błądzę Na pierwszą lekcję nieprzygotowana Spóźnię...

Morda nie szklanka

nie byłem sam choć bylem sam i mówię wam, ze to zero dram i mogę grać dalej stać nie będę bać się uwierz waść nie chcesz mnie znać nie chce c...

Wróciłeś nad ranem

Niech widza jaka z nas jest para Od różańca i browara Wszyscy się na nas patrzą W rytm tańca klaszczą Zobacz jestem idealna spadam z nieba jak ma...

To ja

Wow Chuja kładę na was robię czystkę Niepozorny chłopiec, który rozjebie Ci biznes Wkoło cały dzień, cały dzień piszę listy Sobel przecież nie jes...

Inne piosenki wykonawcy

Take My Life

[Intro] Take take my life Oh give my love babe Gonna take take take my life Oh, give me my love babe [Hook] They can take my life, take my heig...

Wonderful (Ft: Ty Dolla $ign)

[Hook: Ty Dolla $ign] Oh, wonderful Tell me what you want it for Girl, you're wonderful Nahhh, that other shit, I don't wanna know Girl, wonderfu...

The Weight Of The World Theory

Im one of the illest My chick one in a million Sometimes we be aruguin' Sometimes we be chillin' Sometimes she be startin shit At times I can't d...

Young Winners

[Intro] What’s your story? Where did you come from? Where you get that from? You know what I’m sayin’? Young winners, big dreams Let’s go [Verse 1] I...

Sincerely Casey

[Intro] You knew I was gonna write this song You know everything you did for me Momma you was the reason I dedicated my life in love All them late...

These Days

[Hook] You know I’ll always give you my heart Till it can’t beat And we gon' let these days go by Do everything that I think Send better thoughts to m...

Tied Up (Ft: DeJ Loaf)

[Hook 1: Dej Loaf] I'll be a lady in the streets In a dress with her hair tied up Or I can be a freak in the sheets In the room with her hands tie...

Whip It

[Verse 1] The way it stack like when in pain cause I can’t believe it I be stunting in the hood like it ain’t no secret Pull up two door up in Compton...

Tied Up feat. DeJ Loaf

[Hook 1: Dej Loaf] I'll be a lady in the streets In a dress with her hair tied up Or I can be a freak in the sheets In the room with her hands tie...

30,000 feat. Nero, Ro Ransom

Th, Th, Th, thirty thousand Veggies Nero New School, West Coast, East Coast My nigga I'm awesome Everything crisp white flossin I don't do this...

And Ever

[Verse 1: Casey Veggies] You old niggas should pay homage I put on and I stay honest And I do this shit with great honor Honestly I thought the p...

Actin' Up (Ft: Dom Kennedy)

[Intro: Casey Veggies] Hoes go crazy, yeah Hey, what's your name, lil homie Yeah, I'm talking to you Yeah, yeah [Verse 1: Casey Veggies] What's...

A Little Time

[Hook] You ask me what I'm been on I promise I been on my grind Searching for something in this world A lot of things on my mind Just hold on gir...

Aw Man

[Intro] [Verse 1] You know when I know that I don't know where to begin All these things we been through, I can't pretend You always on my mind,...

Can I Live feat. Mac Miller

[Verse 1: Casey Veggies] He ain't ridin insurance like whatever though Say you got a bad chick, mine looks better though Got her on lock, but I swear...

Everything Wavy

[Intro] Pulled up stuntin' man, everything wavy Whip half a hunnid, jeans cost $580 I can tell she want it, cause she actin' so complacent You can say...

DTA feat. Tyler, The Creator

[Verse 1: Casey] Me and my niggas was in the cut like rubbin' alcohol Shaded up with a girl or two, not a worry at all I'm with them niggas in LA, tha...

Backflip (Ft: IamSu! & YG)

[Hook: IamSu!] Aye, bet the money make her do a backflip Do it for the team, homie that's it Use to put money in a mattress We do it all the time,...

Faces

(Hook) I was that nigga back then and I'm still on top When I had dreams of doing it big, now they real all the time You been working for a minute and...

Hear Me Screamin'

(Intro) (Casey Veggies) This is the story of a young man Who dreams to understand The whole world in his hands (Verse 1) Workin' hard tryin' to make...

Get Through feat. Dom Kennedy

[Intro: Dom Kennedy] Niggas talking about they one of us I'm like, nah he just runner up Large T's gotta give these hoes a summer cut APCs with a pock...

Forever

[VeAnnotaterse 1: Casey Veggies] Nigga we be on our shit, call us cow manure Young boy stay clean even in the sewer My last girl was super but I co...

I'm Blessed

[Intro] [Verse 1] Pull up in that CL, I'm blessed Love all around me, I don't stress I'm Clark Kent, got Superman on my chest They ain't show us...

I Be Over Shit

I Be Over Shit I Be, I Be Over Shit I Be Over Shit I Be, I Be Over Shit Take A Nigga Girl Next Day I'll Be Over It I Be Over Shit I Be, I Be Over Shit...

Euphoria II

[Hook: Casey Veggies] Clap, Clap, Clap your hands Listen 'til you understand Under Pressure, change of plans I'm on I'm on we do the damn thing, baby...

I'm The King

[Intro Skit: Corey Jones & Casey Veggies] Hey Casey, where you about to go? I'm about to go to the studio, man Man nigga, you know we got pract...

Life Song (Ft: BJ The Chicago Kid)

[Intro] [Verse 1: Casey Veggies] I'm the man shorty, come put them bands on it If I get my hands on it, I can't let go I promise My momma know I...

My Vision

[Intro] Yea Yea Oh yea Oh yea Yea I got some shit to say on this one mane [Hook] We made it man, we did it She playin up, I’m livin Girl listen to my...

Love = Hate, Ulterior Motives

[Verse:Casey Veggies] Yeah, yeah, I know a lot of girls that be on the same things All my niggas in the streets smoking, trying to maintain She like s...

R.I.P. (Ft: Tyler, The Creator)

[Verse 1: Casey Veggies] Take a drink, take a toke, young niggas ain't got no hope Or maybe it's deep inside but they just too blinded to know R.I....

New Face$

[Intro] [Verse 1] Are you a friend or my enemy Most of these people pretend to be Claiming and acting like can I be Wasn't celebrity would you b...

I Love Me Some You

[Hook] I love me some you (say it one more time) I love me some you I love me some you (I love me some you) I love me some you (I love me some you) [...

Lifestyle

[Verse 1] Always chasin' money I think Nike should have paid me No this shit ain't funny been with Josh Peas lately Japanese denim still growing still...

Life Changes

(Verse: 1 Phil Beaudreau) I found love and I stopped lovin Found God when I stopped lookin for one Found a life but can’t make a livin Don’t wanna...

Loved Then Alone

[VerAnnotatese 1] Retro Jordans, let's go scorin' Triple doubles on niggas like with Jordan I'm just living life, tryna find what's important Cause I...

Set It Off

[Intro] [Hook 1] Nigga I don't need your feature, nigga I am a feature (I'm the man) I set it off like Queen Latifah, she respect me like Aretha...

Ridin' Roun Town

[Intro: Josh Peas] Swag, swag, swag, what's really wavy, man? It's Josh Peas, ain't shit funny I'm here with my young boy Casey Veggies Been shitt...

She In My Car

[Intro/Outro: Casey Veggies] Yeah, life rhymes That’s all I know, that’s all I do [Verse 1: Casey Veggies] Yo, I got some problems that you can’t rel...

Perfect

[Verse 1: Casey Veggies] When I was younger, I dreamed of flying... Dreaming, uh, scheming, imagine that... I never say never, that's lack of ambi...