×

Wyszukaj artykuł

Podaj imię i nazwisko autora

Podaj tytuł szukanej piosenki

Maroon 5 Nobody's Love tekst piosenki i tłumaczenie. Posłuchaj MP3 i obejrzyj teledysk z Youtube oraz sprawdź chwyty.




Tekst piosenki

You could make a grown man cry
If you ever said goodbye
Never let you go, I (never let you go, I)
You could make a grown man cry
If you ever left my side
Never let you go, I (never let you go, I)
You're the only hand in my back pocket
If you ever left, I'd go psychotic
Heaven, hear me cryin', cryin' (ooh, ooh, ooh)
Baby, you're the key to my heart, lock it
If you ever left, never unlock it
Lonely like an island, island (ooh, ooh, ooh)
If my love ain't your love
It's never gonna be nobody's love
I'm never gonna need nobody's love but yours (but yours)
If my love ain't your love
It's never gonna be nobody's love
Never gonna need nobody's touch but yours (but yours)
You could make a grown man cry
If you ever said goodbye
Never let you go, I (never let you go, I)
You could make a grown man cry
If you ever left my side
Never let you go, I (never let you go, I)
You're the only hand in my back pocket
If you ever left, I'd go pyschotic
Heaven hear me cryin', cryin' (ooh, ooh, ooh)
Hit me like a drug and I can't stop it
Fit me like a glove and I can't knock it
I ain't even lyin, lyin' (ooh, ooh, ooh)
If my love ain't your love
It's never gonna be nobody's love
I'm never gonna need nobody's love but yours (nobody's, but yours)
If my love ain't your love
It's never gonna be nobody's love
Never gonna need nobody's touch but yours (but yours)
If my love ain't your love, then it's nobody's
Only yours, only yours, not just anybody's
And if you ever leave, then I'm never gon' want
Nobody, nobody's love
If my love ain't your love, then it's nobody's
Only yours, only yours, not just anybody's
And if you ever leave, then I'm never gon' want
Nobody, nobody's love
Nobody's love
Oh, yeah
If my love ain't your love
It's never gonna be nobody's love
I'm never gonna need nobody's love but yours (no one, no one)
If my love ain't your love
It's never gonna be nobody's love
Never gonna need nobody's touch but yours (no, no, no, no)
If my love ain't your love, then it's nobody's
Only yours, only yours, not just anybody's
And if you ever leave, then I'm never gon' want
Nobody, nobody's love
If my love ain't your love, then it's nobody's
Only yours, only yours, not just anybody's
And if you ever leave, then I'm never gon' want
Nobody, nobody's love

Edytuj tekst

Tłumaczenie

Dodaj tłumaczenie

Dodaj komentarz


Ostatnio szukane utwory:

Na śmierć Proroka

Kinga Ilgner

Głosiłeś prawdę żarliwymi słowy i szli za tobą zapatrzenie w krzyże. Pod trosk ciężarem pochylone głowy nadziei hasłem podnosiłeś wyżej. Głosiłeś...


Znaszli ten kraj

Kinga Ilgner

„ Kamień w tym kraju nie jest argumentem,...” Więc czymże rzucić, gdy nie wolno słowem, skoro slogany są tu tylko święte, a lufy armat wspierają od...


Kaze Sagashi

Kiyoura Natsumi

Kaze no yukue wo sagashite kita kedo Hitori sora wo miagete sukoshi oyasumi Wasurete ita kuchinashi no nioi kanjite Fuu shinkokyuu sou ne ki ga tsuita...


Neverland

Kiyoura Natsumi

‘kitto mienai’ sou omoikonde ita honto wa jibun jishin o shinjirarezu ni ita kara tsukiakari no nai yoru wa kimi no namae o yonda mabuta ni wa...


Witch hunt

Kirishe

Zbliż się, zdradzę ci treść tragicznej historii sprzed lat Zbliż się, radzę ci wziąć chusteczkę do otarcia łez I tak niegdyś był czas, gdy dom czar...


Bokura no Aikotoba

Kiyoura Natsumi

Sono chiisa na karada de kimi wa boku wo hagemasu Hora, hora, hora Sono ookina hitomi de kimi ga boku ni warau yo Hora, hora, hora Moshimo kurayami n...


Smok Wawelski

Kinga Ilgner

Pod Wawelem był smok w grocie Co jadał różne łakocie: Sznycle, dropsy, ptaszki, mszyce, Ale najchętniej dziewice Jak codziennie jedną wpieprzy,...


Dobranoc, panowie

Kinga Ilgner

Już cienie się włóczą wśród jeżyn, wyglądają legendy spod pierzyn, już noc, już noc, już noc... Możesz zamknąć swój dzienny teatrzyk, nikt na ciebie...


Natsu no kioku

Kiyoura Natsumi

Tooku no biru aozora Asufaruto yureru shinkirou Mabushii kisetsu no naka de Hitori tachitsukushite iru Mou nidoto modorenai Kakenuketa osanai hibi ni...


Seitsemäs

Kirwes

Kuusi nuorukaista kehässä tiellä Parvi lapsia leikkien innoissaan Sinä seitsemäs maassa keskellä siellä leikin kohde, teit voihkien kuolemaa Ei ku...


Viha

Kirwes

Oi luojani, niin olin vielä pieni kun elämäni lahjan vaadit pois, tahtosi vastainenko elon tieni kauemmin jatkuessaan ollut ois? Nopeaan viha kukk...


Tabi no Tochuu

Kiyoura Natsumi

Tada hitori Mayoikomu tabi no naka de Kokoro dake samayotte tachitsuku shita Demo ima wa tooku made Aruki daseru Sou kimi to kono michi de Deatte kara...


Jyrki Boy

Kirwes

Me ennen kimpassa kuljettiin mutta sinä pääsit parempaan kyytiin sinä lähdit ja unohdit minut kokonaan Multa ovet rautaiset suljettiin sinä sekosit...


Careless Whisper

Kirwes

I feel so unsure, As I take your hand and lead you to the dance floor. As the music dies... Something in your eyes, Calls to mind a silver scr...


Temple of the King

Kirwes

One day in the year of the fox Came a time remembered well When the strong young man of the rising sun Heard the tolling of the great black bell...


Niji-iro Pocket

Kiyoura Natsumi

Slowmotion yomigaeru kousha no kage Yuuhi wo abinagara Watashitachi wa waratteta Otagai ano toki kara kawattenai Shinchou nanda keredo Mieru keshiki...



Ostatnio dodane piosenki

No Time To Die

I should've known I'd leave alone Just goes to show That the blood you bleed Is just the blood you owe We were a pair But I saw you there Too...

Falling

I'm in my bed And you're not here And there's no one to blame but the drink and my wandering hands Forget what I said It's not what I meant And I...

Pod Ścianą

Wszyscy tańczą ty siedzisz pod ścianą no, jak chcesz ty przy stole nie wstyd wcale – no to sobie siedź ty nie tańczysz, dawaj u mnie to już w m...

My Oh My (ft. DaBaby)

They say he likes a good time (My, oh my) He comes alive at midnight (Every night) My mama doesn't trust him (My, oh my) He's only here for one...

I Love Me

Flipping through all of these magazines Telling me who I'm supposed to be Way too good at camouflage Can't see what I am I just see what I'm not...

Nie mamy czasu

Każdy dzień Swoje prawdy kryje gdzieś Trudne myśli Toby łez Ściany dzielą smutki Ukrywają szepty Dobrze znają wstyd Każda noc Tuż pod nieb...

Bratnie dusze

Z Tobą wszystko mi gra Z Tobą lepszy ten świat Bo mogę być w nim sobą Z Tobą mogę się śmiać Z Tobą jakoś mi tak po drodze Gdy bratnie dusze przyc...

Godzilla (ft. Juice WRLD)

I can swallow a bottle of alcohol and I'll feel like Godzilla Better hit the deck like the card dealer My whole squad's in here, walking around the...

Inne piosenki wykonawcy

Future Kid

Getting closer to the swine Contemplating over wine Are you sure we have the time Hope that we can make new kinds The nation's grabbed you Persuade y...

Funky

Funky is the word, You're right, Or grow strong, Funky is the word. Oh, this is so funky, Funky in my heart, This girl is funky, The girl in my dream...

Get Back In My Life

You are relentless I am defenceless Why did you knock me down tonight? You beat me senseless I just don't get this How many times do I have to try? Y...

Girls Like You

I Spent 24 hours, I need more hours with you You spent the weekend getting even, ooh We spent the late nights making things right between us But n...

Good AT Being Gone

I've taken time to think about the words I've said and what they mean and I've realized that having you is just like having everything But when I see...

Happy Xmas

So this is Christmas And what have you done Another year over And a new one just begun Ans so this is Christmas I hope you have fun The near and the d...

Hands all over

Put your hands all over Put your hands all over me Put your hands all over Put your hands all over me (put your hands all over me) I can't seem t...

Girls Like You ft. Cardi B (remix)

Spent 24 hours, I need more hours with you You spent the weekend getting even, ooh We spent the late nights making things right between us But now...

Give a little more

Now you've been bad, and it goes on and on and on Till you come home babe, Till you come home Now you taste past the poison you learn to love is gon...

Help Me Out ft. Julia Michaels

[Verse 1: Adam Levine] I'm getting kinda over this I need a metamorphosis Are you as weak as me? If not, do you wanna be? [Pre-Chorus: Adam Levi...

A lovely day

(feat. Bill Withers) When I wake up in the morning, love And the sunlight hurts my eyes And something without warning, love Bears heavy on my mind T...

Goodnight Goodnight

You left me hanging from a thread we once swung from together I've lick my wounds but I can't ever see them getting better Something's gotta chang...

Angel in blue jeans

I saw an angel in blue jeans today I felt that she melted all my bitterness away You always tried so hard to hide your wings behind your coat So let i...

As things collide

You have this way of dipping in and out of site as things collide Bridges burning softly in the night And you have this way of falling in and out of...

Cold (Remix) ft. Future, Gucci Mane

[Intro: Gucci Mane] Maroon 5 It's Gucci [Verse 1: Gucci Mane & Adam Levine] Baby, why you turn so cold on me? (Brr) All the things that you...

Harder to breathe

How dare you say that my behavior is unacceptable So condescending unnecessarily critical I have the tendency of getting very physical So watch...

Can't stop

(One, two, three) All alone in my room, think of you at a rate that is truly alarming I keep looping my memories of you in my head, I pretend tha...

Happy (Pharrell Williams cover)

[Verse 1:] It might seem crazy what I’m about to say Sunshine she’s here, you can take a break I’m a hot air balloon that could go to space With t...

Back at your door

From the moment the lights went off Everything had changed Lie awake in an empty room In my head it all feels the same Like the taste of the day you...

How

I have been searching for your touch Unlike any touch I've ever known And I never thought about you much Til I'm broken down and all alone, ohhh...

Beautiful Goodbye

I count the ways I let you down All my fingers and toes but i'm running out Clever words can't help me now I tipped You attack but You're slipping...

Closer

You let me violate you, you let me disgraces you You let me complicate you, you let me penetrate you. (Ohhhhhhho) Help me,don’t pop out my insid...

Hold on

Hold on, Hold on! We're on our way x2 I'm not falling apart! Hold on, Hold on we're on our way x2 I'm not falling apart! I don't mind falling in the...

Captain Splendid

Nobody cares about ocean affairs He's by himself 'cause nobody loves him Cleaning his sand Filled boots with his hand Looking for something but nothin...

Closure

[Verse 1] You come over to tell that it's over Say you want to do this face to face Bottle opens we pour out our emotions Knew that if you came he...

I Don't Want To Know

Oh hey Oh hey Oh hey (Adam Levine) I don't wanna know, know, know, know Who's taking you home, home, home, home And loving you so, so, so, so...

Highway To Hell

Living easy, livin' free Season ticket, on a one - way ride Asking nothing, leave me be Taking everything in my stride Don't need reason, don't ne...

I can't lie

(oooooh) (aaah la la la la la la la) I must have been a fool To love you so hard for so long So much stronger than before But so much harder to...

Better That We Break

I never knew perfection 'till I heard you speak, and now it kills me Just to hear you say the simple things Now waking up is hard to do And sleeping i...

Bet My Heart

[Verse 1] It's not time for conversation, no I don't want to complicate this for you And I leave them other girls alone If you'll be the one that...

Best 4 You

[Verse 1] Yeah another night out I get drunk, I get high Then you call and I lie And I say I'm on my way now Yeah I say I'm on my way now Show...

Don't know nothing

Oooh Oooh Living inside my head Pulling my strings Letting me think I'm in control Giving you all of my heart Was a good start But it turns out you...

If Ain't got you

Some people live for the fortune Some people live just for the fame Some people live for the power, yeah Some people live just to play the game So...

Animals

Baby, I'm preying on you tonight Hunt you down, eat you alive Just like animals, animals, like animals-mals Maybe you think that you can hide I can sm...

Chilly Winter

You have been gone for so long Don't know if you're ever coming back All I know is if you ever come around again Baby, it's so cold Where you are...

Control myself

I have told All of my enemies Very polietly To go home I have seen All of your remedies Now won't you let me please Go home? I can't find any...

Denim Jacket

[Verse 1] You're standing there with your cigarette Looking at me like we've never met I know I fucked up So I'll take the blame And I don't expe...

Cold

[Adam] Cold enough to chill my bones It feels like I don't know you anymore I don't understand why you're so cold to me With every breath you brea...

Coming Back For You

Looking at the same sky that we used to lay under Are you thinking about the love that I took from us When you close your eyes Do you see me, love...

If I Fell In Love With You

If I fell in love with you would you promise to be true And help me understand 'Cause I've been in love before And I've found that love is more That j...

Crazy Little Thing Called Love

This thing called love I just can't handle it This thing called love I must get round to it I ain't ready Crazy little thing called love This thin...

Come Talk With Me

Come talk with me take off your coat sit down for awhile stick around for awhile it's been a long year my luck is down think I'll skip town for awhil...

Come away to the water

Come away little loss Come away to the water To the ones that are waiting only for you Come away little loss Come away to the water Away from the...

Don't Wanna Know ft. Kendrick Lamar

[Intro] Oh hey Oh hey Oh hey [Chorus: Adam Levine] I don't wanna know, know, know, know Who's taking you home, home, home, home And loving you...

Doin' Dirt

Hey you, don't wanna love you on the telephone You're hanging up and now I'm all alone Baby you got me doing dirt, doing dirt, doing dirt And now I wa...

If You Only Knew

I wake up Thoughts of you Tattooed to my mind As I wonder What to wear What to eat Who to be Will I see you again And as my car breaks down I shake my...

Infatuation

Baby, I don’t want to spend my life on trial For something that I did not do Maybe if you stopped and looked around some time I wouldn’t pass right...

Daylight

Here I am waiting, I'll have to leave soon Why am I holding on? We knew this day would come, we knew it all along How did it come so fast? This is...

Feelings

You and me and all that wine Loosen my tie, lie down, let's fly Every guy that passes by (Look at her, look at her oh) And you say that it's not r...

Just A Feeling

I watched you cry Bathed in sunlight By the bathroom door You said you wished you did not love me anymore You left your flowers in the backseat of my...

In Your Pocket

Say what you're mad at me for, me for Yeah why you talk that evil, yeah That's not the way you show love, show love No love, no love, no no Say wh...

Figure it out

I'm happy you came to me first before the bubble burst i'm happy you answered my calls i'm bouncing off the walls impossible to be tamed her need- ce...

It's U

im so tied of hearing this my heart is filling up with fear and you dont even care you just stare pretending like u didnt do anything CHORUS i know...

Is Anybody Out There

I won't let anyone hurt you And I'll stop them if they try to Nobody knows you like I do, ba-by And I don't care where you run to Because I'm gonn...

Fortune Teller

I'm not a fortune teller I won't be bringing news of what tomorrow brings I'll leave that up to you I'm not a fortune teller Don't have crystal ba...

Kiss

You don’t have to be beautiful To turn me on I just need your body baby From dusk till dawn You don’t need experience To turn me out You just leave it...

Leaving California

You got in so late It's Sunday morning Said that you were leaving Letting go of us Where did we go wrong? Oh And now you say you're leaving Calif...

Kiwi

You’re such a flirt, I know you hurt And so do I, I empathize I see you out, you never cared A conversation that we never shared But it’s so strange,...

It Was Always You

Woke up sweating from a dream With a different kind of feeling All day long my heart was beating Searching for the meaning Hazel eyes, I was so...

Lost Stars

Please don't see Just a boy caught up in dreams and fantasies Please see me Reaching out for someone I can't see Take my hand, let's see where we...

Lips On You ft. Matt Flynn & Charlie Puth

[Verse 1: Adam Levine & Matt Flynn] Keep me connected, to you Like I was your shadow You're givin' me answers To all of my questions Here on...

Loving The Small Time

Save our lives... Can't revive... Your magic place is nearing Hell... Set it straight Can't relate I hope your friends treat you well. All the waiti...

Losing my Mind

It's so hard to find you I'm standing right behind you The streets are much colder This mean I'm getting older Why would you? How could I? These...

Little of your time

I’m sick of picking the pieces And second-guessing My reasons why you don’t trust me Why must we do this to one another? We are just passionate l...

If i never see you face again

Now as the summer fades I let you slip away You say I'm not your type But I can make you sway It makes you burn to learn You're not the only one...

Feelings Slow

Hello Where do you wanna go? Down to Mexico For a while? I find Here in the sunshine Everything’s so fine Talked down by the world Someone told me l...

Last Chance

I'm sure that he could give you everything Stability and diamond rings All the things I do not have I understand you can't handle that But for eve...

Ladykiller

Baby it's not alright The second that you turn your back she'll me outta sight Baby she'll break your heart, the second that you spend the night a...

Lucky Strike

You're such a motivator, I gotta get you here So sick of saying yes sir, yes sir You're such an instigator, you wanna play the game Take it or leav...

Memories

Here's to the ones that we got Cheers to the wish you were here, but you're not 'Cause the drinks bring back all the memories Of everything we've b...

Misery

Oh yeah Oh yeah So scared of breaking it That you won't let it bend And I wrote two hundred letters I will never send Sometimes these cuts are...

Maps

I miss the taste of a sweeter life I miss the conversation I’m searching for a song tonight I’m changing all of the stations I like to think that...

My Blue Ocean

I once heard Captain Dan tell me a story about this lovely girl who's name was Jane She was vast and deep and filled with glory Aaaahhhh Bottom serv...

Must get out

I've been the needle and the thread Weaving figure eights and circles round your head I try to laugh but cry instead Patiently wait to hear the wor...

Miss you, love you

This has not been easy this has been hard I am scarred and I do not know what to do with you. go inside, kiss your mouth with my lips grab your hips,...

Makes Me Wonder

[Verse] I wake up with blood-shot eyes Struggled to memorize The way it felt between your thighs Pleasure that made you cry Feels so good to...

Not falling apart

Ooh! Danced all night, slept all day Careless with my heart again Fearless when it comes to playing games You don't cry, you don't care Afraid...

The sun

After school Walking home Fresh dirt under my fingernails And I can smell hot asphalt Cars screech to a halt to let me pass And I cannot rem...

No Curtain Call

You say you need someone But everybody does I'm no different than you I just believe what I do You point your finger at Everyone but yourself And bla...

Nothing Lasts Forever

It is so easy to see Dysfunction between you and me We must free up these tired souls Before the sadness kills us both I tried and tried to let y...

My heart is open feat. Gwen Stefani

I know you're scared I can feel it It's in the air, I know you feel that too But take a chance on me You won't regret it, no One more "no" and I'...

Love Somebody

I know your inside, you're feeling so hollow And it's a hard pill for you to swallow But if I fall for you, I'll never recover If I fall for you, I'll...

Never gonna leave this bed

You push me I don't have the strength to Resist or control you So take me down, take me down You hurt me But do I deserve this? You make me s...

Never Saga

The family life it was divine She sat alone with tired eyes patiently listening to the sighs I found out I found out She never has the time I found o...

Panty Queen

Your wind blows Your mind falls down Just give me The time to drown Your wind blows Your mind falls down Just give me The time to drown The boys are...

Oliver

And the muggers that day Several million lovers of that dress that's in the window display And every day they'd say Oliver Oliver Oliver Oliver don'...

Pleasure Fucker

Hotter than the hesitation Was the way you looked around then Acting like some older women you moved in Pinned me to the ground I couldn't stop you...

Myself

i have told all of my enemies very politely to go home. i have seen all of your remedies now wont you let me please go home. i cant find anythin to b...

The never saga

She was at home and feeling fine The family life it was divine She sat alone with tired eyes Patiently listening to the sighs I found out I foun...

New Love

I'll be your Sun and your Moon tonight I can be whatever you like I was alone but I'm ready to feel I wanna show you my feelings are real, yeah Al...

Out of Goodbyes

Tell me "action", speak louder But there's somethin about her words That hurt Clothes on the bed, so late and I'm the last one still waitin for you t...

The Way You Look Tonight

Some day, when I'm awfully low, When the world is cold, I will feel a glow just thinking of you... And the way you look tonight. Yes you're lovel...

Not coming home

When you refuse me You confuse me What makes you think I'll let you in again Think again my friend Go on misuse me and abuse me I'll come out str...

Pure imagination

Come with me and you'll be In a world of pure imagination Take a look and you'll see Into your imagination We'll begin with a spin Trav'ling in the w...

Moves Like Jagger ft. Christina Aguilera

[Verse 1: Adam Levine] Just shoot for the stars If you feels right Then aim for my heart, If you feel like, And take Me away, Make it okay. I...

This Summer's Gonna Hurt

This summer's gonna hurt like a motherfucker Fucker This summer's gonna hurt like a motherfucker Fucker Her body's hot Her body's like the summe...

Plastic Rose

All I gave to you Was my heart, my keys, my bed, my home All I gave to you Was my time, my green, my favorite jeans, and everything you choose Te...

The Way I Was

Making love to a picture frame One more time tonight You can tell by the lines in her smile Something is not right Where are you hiding (hiding) She's...

Payphone (feat. Wiz Khalifa)

I'm at a payphone trying to call home All of my change I spent on you Where have the times gone Baby it's all wrong, where are the plans we made for t...

Rag doll

How you feelin'? The day has had it's way with both of us And no, I've gone out of my way But I'm not free from this pain I'm reelin' I was a fool...

Through with you

Can you see me Floating above your head As you lay in bed Thinking about everything That you did not do Cause saying I love you Has nothing to d...

One More Night

You and I go hard, at each other like we going to war You and I go rough, we keep throwing things and slammin' the doors You and I get so, damn dysf...

This love

I was so high I did not recognize The fire burning in her eyes The chaos that controlled my mind Whispered goodbye and she got on a plane Never to...

Three Little Birds

Don't worry about a thing Cause every little thing is gonna be alright But don't worry about a thing, hey Cause every little thing is gonna be alright...

Unkiss Me

If you respect me Don't protect me You can tell me, I can handle it Stop pretending 'cause we're going down If you let go Then just let go It'...

Tickets

She's got tickets to her own show but nobody who wants to go And I'm stuck sitting in the front row I'm singing along like there's no tomorrow It's f...

Wasted Years

Slow is the memory And I can picture her standin' right in front of me Said that I'm behaving badly And kind of driving her crazy, But I know she...

Runaway

What am I supposed to do with this time? If there's so many holes, I stay afloat But I feel out of control So petrified, I'm petrified What am I supp...

To Her,With Love

See my dear I'm thinking of you My how she has grown her building blocks have all gone home And being there is always where I'll be You'll see Take y...

Visions

[Chorus] I keep seeing visions of you Visions of, visions of you I keep getting stuck in this day Stuck in this déjà-vu [Verse 1] It's like I'm...

Sex And Candy

Hanging 'round downtown by myself And I had so much time to sit and think about myself And then there she was like double cherry pie Yeah, there sh...

Wait (Remix) ft. A Boogie Wit da Hoodie

[Verse 1: Adam Levine] Dirty looks from your mother Never seen you in a dress that color, no It's a special occasion Not invited, but I'm glad I m...

Simple Kind Of Lovely

Leaning on a tree trunk Thinking all the same junk Falling in and out of a dream Back and forth I'm swaying I'm contemplating staying Laying and decay...

Whiskey ft. A$ap Rocky

[Chorus] Leaves are fallin', it's September The night came in and made her shiver I told her she could have my jacket Wrapped it tight around her...

Who I Am ft. LunchMoney Lewis

[Intro: LunchMoney Lewis] Hello, is this thing on? My man..... See this one goes out to all the lovers Lovers, lovers that is Who spend their nig...

Sad

Man, it's been a long day Stuck thinking 'bout it driving on the freeway Wondering if I really tried everything I could Not knowing if I should try...

Secret

Watch the sunrise Say your goodbyes Off we go Some conversation No contemplation Hit the road Car overheats Jump out of my seat On the side o...

Sleepy Windbreaker

We filled the day with careless displays Going sailing with nothing to say When I fell We could tell Now you're torn apart The sun's driving fast Tak...

Wait

[Verse 1] Dirty looks from your mother Never seen you in a dress that color, no It's a special occasion Not invited but I'm glad I made it [Pre-...

Until You're Over Me

[Verse 1] This relationship is over, though my stomach still hurts. And now I'm gonna live alone, Why is the pain much worse? You're so much better wi...

She will be loved

Beauty queen of only eighteen She had some trouble with herself He was always there to help her She always belonged to someone else I drove f...

Shiver

You build me up You knock me down Provoke a smile And make me frown You are the queen of runaround You know it's true You chew me up An...

Won't go home without you

I asked her to stay but she wouldn't listen she left before i had the chance to say ohhh the words that would meant the things that were bro...

What Lovers Do ft. SZA

Say say say, hey hey now baby Oh my my, don't play now baby Say say say, hey hey now baby So let's get one thing straight now baby Tell me tell m...

Wake Up Call

I didn't hear what you were saying. I live on raw emotion baby I answer questions never maybe And I'm not kind if you betray me. So who the hell are y...

Shoot Love

You gotta let it go 'Cause we're losing grip now It's about to go down Would you let me talk to you? You gotta let me know 'Cause I'm on the edge...

Woman

If I be so inclinded to climb up inside you would you tell me that the time just isn't right? And if I ever find the key you hide so well, will you...

Sweetest goodbye

Where you are seems to be As far as an eternity Outstretched arms open hearts And if it never ends then when do we start? I'll never leave you...

Sugar (Remix) (Feat. Nicki Minaj)

[Intro: Nicki Minaj] Nicki Minaj Maroon 5 Lets go [Verse: Nicki Minaj] I got them Now & Laters, and them Jolly Ranchers too It ain't a ques...

Soap disco(kara's Flowers)

The crowd was getting old The disco’s back or so I’m told But we’ve got nothing here Except a tired set of ears and we say Hey mama, I’m somethin...

Wipe your eyes

[Adam Levine] I'm afraid that I gotta do but I gotta do But if I let you go, where you gonna go? We gotta make it change, time to turn the page So...

The Air That I Breathe

People never change, They seem to stay the same. They wear different clothes, But play the same games. Many different ways To say the same thing...

The Fog

Here in this town they have all got the blues As the paperboy takes off without any news Angels have wings you can feel free to use The corner store d...

The Great Getaway

As we kicked around downtown waiting for the sun to rise we watched the clouds take the shape of a chevrolet and the way that I'm feeling is the color...

That's not enough

She was a bad thing coming, But I did not know. And everytime I came over she told me I had to go. I said "Hey, what's going on? I really want to know...

The Man Who Never Lied

In the middle of hollywood boulevard Screaming at each other, screaming at each other Like oh oh oh, can't take it anymore oh oh oh Like a tragedy,...

Stutter

I really, I really Whoa oh, I really need to know (I really, I really) Whoa oh, or else you gotta let me go (I really, I really) This time I re...

Story

Do you mean all the things you are? Are you pleased with the way things are? Wear that dress to protect this scar, That only I have seen. Do you...

Sugar

I'm hurting baby, I'm broken down I need your loving, loving I need it now When I'm without you, I'm something weak You got me begging, begging I'm...

Sunday morning

Sunday morning rain is falling Steal some covers share some skin Clouds are shrouding us in moments unforgettable You twist to fit the mold that...

The Kid With The Velvet Eyes

Every day, people sway softly lulling me to sleep I look the other way but I still can't look too deep I think I'll fall asleep I think I'll fall...

Tangled

I'm full of regret For all things that I've done and said And I don't know if it'll ever be ok to show My face 'round here Sometimes I wonder...

Take what you want

I woke up this morning with the burden of love hanging over my head as I Walked into the living room Sit with you, discuss whats going on Is it me?...