×

Wyszukaj artykuł

Podaj imię i nazwisko autora

Podaj tytuł szukanej piosenki

Famous To Most Whip tekst piosenki i tłumaczenie. Posłuchaj MP3 i obejrzyj teledysk z Youtube oraz sprawdź chwyty.




Tekst piosenki

[Verse 1]

I just spent three racks on a motherfuckin' chain

You should probably go see my whip

Woke up this morning feel so damn fly

You should probably go see my ship

Got a bunch of bad bitches waiting in the fuckin' lobby

You should probably go see my crib

How the hell am I supposed to fit all these bitches inside of my whip?

Goddamn, young nig gettin' bitches

Whole team got bands, we flippin'

Ridin' 'round the hood, stay whippin'

And if she throw that ass back, I'mma whip it

You ain't heard shit yet, this a snippet

Her ass jump like a frog, yeah, ribbit

That's the sound of a young nigga whippin'


[Hook] (x2)

I just spent three racks on a motherfuckin' chain

You should probably go see my whip

I just spent three racks on a motherfuckin' chain

You should probably go see my whip

Woke up this morning feel so damn fly

You should probably go see my ship

I just spent three racks on a motherfuckin' chain

You should probably go see my whip


[Verse 2]

My whip kill shit, stay fly like a blimp

Bands in my jeans got me walkin' with a limp

Shittin' on these niggas while I'm eatin' on some shrimps

Make that pussy wet then let the team whip

[?] spent three racks on his chains

You should see him in his whip

Get ready for takeoff (thank you)

[?] catch this ship

Pull up in my whip, and I drop 'em off [?]

Girls on my dick when I walk up in the building

[?] in the ghost and my windows still tinted

Flow stupid hot, [?] like a skillet

Money so long, [?] makin' biscuits

Jumping in the car like a frog, no ribbit

Man, I draw attention but I [?] bitches


[Hook] (x2)


[Verse 3]

I done bought a few whips, bought a few chains

My niggas remember the name

Think it's a game, my niggas ain't playin

My cliques, they fly them planes

I travel by trains, we flyin' on jets

[?] ball like the nets

I'm cashing them checks, my ice on Quebec

Just look at them [?] on my neck

Yo, my nigga right here on liftoff

NBA finals, I'm on tipoff

[?] I'mma come and take your lip off

This the wrong nigga that you gone and pissed off

These are the great, nigga, don't forget that

[?] can get broke off like a Kit Kat

If it not about money, cut the chit chat

Them folks say we ain't never [?]


[Hook] (x2)


[Verse 4] (x2)

Them horses be going, my engine is scorching

These niggas don't know what I got

My whip is too mean, my wheels are too clean

Girls stunt when I pull off the lot

[?]

You want, we can race on the spot

You want, we can race on the spot 

Edytuj tekst

Tłumaczenie

Dodaj tłumaczenie

Dodaj komentarz


Ostatnio szukane utwory:

Like you lots

LANY

Grab your coat, the sun sets right at 6:35 tonight Gets kinda cold, but I wanna hold ya Please tell me that's alright It's been a while since we f...


Malibu Nights

LANY

There's no reason, there's no rhyme I found myself blindsided by A feeling that I've never known I'm dealing with it on my own Phone is quiet, wal...


Pancakes

LANY

[Verse 1] Pick up the phone, I swear to god, I miss you I love the way you sound when it’s dark outside Pancakes, Champagne, 15 away, it’s almost 2...


Overtime

LANY

[Verse 1] I wanna love it, but I just can't Shot down when our souls began to dance November, upstairs, what do you mean? Calm down, you're the on...


Okay (with Julia Michaels)

LANY

I bought that pillow on the couch 'cause it reminded Me of the colors on your wall, I thought you’d like it I don't want this to be my last time in...


Made In Hollywood

LANY

[Verse 1] Turn off the lights, come and lay with me Write your name on my hand, just like we're seventeen Pose through the blinds, the sun is almos...


Parents

LANY

[Message from Susan Goss (Jake Goss's Mother)] Oh my gosh, Jake! I just saw that posting on Instagram and saw the picture of your new tattoo with a h...


Pink skies

LANY

Thrift store fashion, imperfect tattoos Taking showers minus shampoo You are my favourite everything Been telling girls that since I was 16 Shut...


Purple Teeth

LANY

[Verse 1] Closer than before I know you feel the same way, too Watercolor nights You painted these, I'm impressed by you [Refrain] Question lov...



Ostatnio dodane piosenki

Christus Vincit (Laudes Regiae)

V. Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat. R. Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat. I V. Exaudi, Christe. R. Exaudi, Ch...

Kotek pije mleko ft. SooHyun

Kotek pije mleko, Kotek pije mleko, Kotek pije mleko, Kotek pije mleko. Czarne koty u mnie, wiszą na ścianie. Drogie panie, rozpoczynam swe ka...

Entrepreneur

I am black ambition I am always whisperin' They keep tellin' me I will not But my will won't listen Gravity on a black man With everything on his...

Wash Us In The Blood (ft. Travis Scott)

A roaring lion, walketh about Seeking whom he may (devour) (Ronny J, please turn me up) Take some rain, nonstop Rain, don't want war Rain come, r...

Zero

Romanization meomchwojin sesangui kkeute seoseo ttodareun sijageul bogo isseo hemaeeossdeon duryeowossdeon geu modeun balgeoreum ijen annyeong...

Take You Dancing

Da, da, da, da, da, da Da, da, da, da, da, da Da, da, da, da, da, da Da, da, da, da, da, da (Jason Derulo) Pull up, skrrt-skrrt on your body Perf...

Znikam (ft. B.R.O)

Znikam tylko jak? Znikam tylko jak? Nie wiem! W głowie tylko mam W głowie tylko mam Ciebie brak Brak Dobra, pije do dna jeszcze raz Znikam tyl...

Champagne Problems

I wanna see you soon as I wipe the crust from my eyes 'Til the day I die, could you be the love of my life? I'm a soldier for you baby, I earned all...

Inne piosenki wykonawcy