×

Wyszukaj artykuł

Podaj imię i nazwisko autora

Podaj tytuł szukanej piosenki

C+C Music Factory Share That Beat Of Love tekst piosenki i tłumaczenie. Posłuchaj MP3 i obejrzyj teledysk z Youtube oraz sprawdź chwyty.




Tekst piosenki

Long ago, I had a special friend

Someone I gave my heart and trusted till the end

But then things went down, he really did me wrong

And left me feeling so confused abandoned and alone


But then you came alone like a breath of air

Uplifting me, you showed me how much you care

So here we are, together you and me


Hey baby, let's share that beat of love

(Share the beat of love, share that beat of love)

Let's share that beat of love

(Share the beat of love, share that beat of love)


I wanna thank you for what you've done for me

How you helped me to express the love I have inside of me

I must confess, I held it deep inside

Until you came along and showed me how to let my feelings fly


So here I am so in love with you

Together we can feel very special groove

We've got the champagne, darlin'

Tonight's the night


Hey baby, let's share that beat of love

(Share the beat of love, share that beat of love)

Let's share that beat of love

(Share the beat of love, share that beat of love)


Let's share that beat of love

(Share that beat of love, share that beat of love)

Let's share that, let's share that beat of love

(Share that beat of love, share that beat of love)

Hey baby, let's share this beat of love


Funny how life can turn you around

One day you're lost, next day you're found

I'm so glad that we happen to find each other

The things that you do show me that you love me

And you know I love you too


So let's take this time to discover

All the possibilities love has got for you and me

I know the deal, this love's for real, yeah


Let's share that beat of love

(Share that beat of love, share that beat of love)

(Share that beat of love, share that beat of love)

This love's for real, 'cause I know the deal

(Share that beat of love, share that beat of love)


I know the deal, I wanna share that love

(Share that beat of love, share that beat of love)

I wanna share your love, let's share that beat of love

(Share that beat of love, share that beat of love) 

Edytuj tekst

Tłumaczenie

Dodaj tłumaczenie

Dodaj komentarz


Polecane na dziś

Inne piosenki wykonawcy

Cloaking

And everybody cloaking in and out Working from the same advice Everybody got their lies to shout I didn't listen when they gave the prize So keep...

Here We Go

You all want this party started? right? you all want this party started ... quickly! right? play that beat. play that beat. (bang) play that beat....

Good Or Bad (Interlude VI)

If you're good you live forever And if you're bad You die when you die You die when you die You die when you die You die when you die You die w...

Everybody Dance Now

Everybody Dance now ... Everybody Dance now ... Give me the music Give me the music Everybody Dance now ... Everybody Dance now ... Yeah ... Ye...

Do You Wanna Get Funky

One, Two, Ready, Go One, Two, Ready, Go! Go! Go! Go! . . . Yeah! Yeah! Yeah! . . . Come on! Party time! Come on! Ladies let your body flow Ladi...

Givin' It To You

Check, check, check this out baby! OOOh baby OOOh baby OOOh baby OOOh baby Givin' it to you (give it up, give it up) Throw da base Fly girl ja...

I Found Love

My mama used to tell me she said love is crazy thing it comes when you're not looking and then it tries to knock you off of your feet Now I've kno...

A Song Is Just A Song (Interlude II)

A song is worth, ah, ah no Ah, a picture is worth a million and one songs Now a million pictures, no A song is worth a million pictures But a son...

Just Wanna Chill

Hey lady, let me kick it to you first You know I've come to realize There's more to life than just A hit and run And I'm hanging up all that You...

Forever

I often wonder each and everyday If I should open up would you runaway Or would you stay here by my side in love Time will guide us together Find...

(Here we go) Let's Rock And Roll:

Y'all want this party started? Right? Y'all want this party started ... quickly! Right? Play that beat. Play that beat. (Bang) Play that beat. Play...

Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)

everybody dance now... everybody dance now... give me the music give me the music everybody dance now... everybody dance now... everybody dance...

Oooh Baby

Somethin’ about you, baby You know it drives me crazy When I think of you I just go Oooh oooh oooh oooh I won’t deny it, baby No I won’t try it,...

Just A Touch Of Love (Everyday)

One two tree hit it Just a touch of love Just a touch of love (X4) Verse 1; Love has been on my mind for some time now But you've been the missi...

Robi-Rob's Boriqua Anthem

(Radio talk intro) Venga mi gente, senoras y senores latinos del mundo, ya tu sabes... esta nena que deje yo porque sabes que yo quiero la tire...

Things That Make You Go Hmm

I was at the crib, sittin' by the fireplace Drinkin' cocoa on the bear skin rug The door bell rang. Who could it be? Thought to myself then started to...

Take A Toke (Robi-Rob's Jeep! Mix)

I'll take you higher, higher I'll take you higher, higher I'll take you higher, higher I'll take you higher, higher Take a toke slow or you might...