×

Wyszukaj artykuł

Podaj imię i nazwisko autora

Podaj tytuł szukanej piosenki

Bonnie and Clyde ( musical) Picture Show tekst piosenki i tłumaczenie. Posłuchaj MP3 i obejrzyj teledysk z Youtube oraz sprawdź chwyty.



Tekst piosenki

[YOUNG BONNIE]

I can see me, I can see me

Livin' just like Clara

Sippin' champagne, can't you see me

In the middle of a dance floor


That could be me, that could be me

Doing things like Clara

Flirtin' madly, lookin' dreamy

These are things you take a chance for


It must be great to be called the "It Girl"

Your face on every magazine

That's where I'm gonna end up one day

Trust me


I wanna be her, I wanna be her

Dressed in style like Clara

I can see me, can you see me?

The main attraction at the picture show

Like Clara Bow, like Clara


[YOUNG CLYDE]

I wanna live the life of an outlaw

I'm gonna be like Billy the Kid

And when the law has got me surrounded

No doubt, I'm gonna shoot my way out


There were no man alive to outdraw him

No ballroom bully could stand a chance

He had the looks that everyone goes for, me too

Billy, I want to be you


Bang! Bang! You're dead!

Bang! Bang! You're dead!

Ain't nothin' I can't do with a gun!


[YOUNG BONNIE]

I'll be ready, I'll be ready

When I switch to Clara

Ridin' horses, goin' steady

With a guy who owns a jazz bar


[YOUNG CLYDE]

I'm gonna make a whole lotta money.

I won't count cents like my ma and pa.

I will wear Sunday clothes on a Tuesday, someday

No one will stand in my way


[YOUNG BONNIE]

They say when you're a star in the movies

You get to keep the clothes you wear

Big stars make thirty dollars a week

Jesus!


I wanna be her! I wanna be her!

Dressed in style like Clara


[YOUNG BONNIE & ADULT BONNIE]

I can see me! Can you see me?


[ADULT BONNIE]

The main attraction at the picture show

Like Clara Bow, like Clara Bow

The main attraction at the picture show


[YOUNG CLYDE]

Bang! Bang! You're dead!


[YOUNG CLYDE & ADULT CLYDE]

Bang! Bang! You're dead!


[ADULT CLYDE]

Ain't nothin' I can't do with a gun!


[JUDGE, spoken]

Marvin Ivan Barrow, Clyde Chestnut Barrow

You've been found guilty on one count of burglary

And two counts of auto theft

You're both hereby sentenced to serve

Two years at the McLennan County Jail


[ADULT CLYDE]

I'm gonna be the guy that kids look up to

They'll cut their hair the way I cut mine

Capone was just like me when he started

Some guy

He made it big and so will I!


[ADULT BONNIE (ADULT CLYDE)]

It must be great to be called the "It Girl"

(Capone is more to me than a hero)

That isn't what they're callin' me

But one day soon I betcha they will

(I wanna be like him!)

Trust me!

(I wanna be like Al Capone)

I wanna be her, I wanna be her!

(He's my hero!)

Dressed in style like Clara

(Al Capone, I wanna be you!)

I can see me, can you see me?

(Bang! Bang!)

The main attraction at the picture show

(Bang! Bang!)

Like Clara Bow! (Bang! Bang!) Like Clara Bow!

The main attraction...

(I wanna be like...)


[ADULT CLYDE]

Al Capone!


[ADULT BONNIE]

Clara Bow! 

Edytuj tekst

Tłumaczenie

Dodaj tłumaczenie

Dodaj komentarz


Ostatnio szukane utwory:

Lonely Dragonfly

Misachi Kyushima

Yoru ga nemuri ni tsuite mo Mada watashi wa kaere nai Te no hira no DISUPUREI wa Kimi no chakushin wo tsuge nai Where are you Where are you now...


Epitaph of Penitence

Mist of Misery

Gracious seclusion profound Distorted in deep regression I linger... ... regretting Attempting to deny the reflections That chokes and penet...


Light the Fire

Mist of Nihil

Joy lasts brief moments Sadness for life I feel so empty A hole inside My soul is aching Hanging from a thread Shall I take my leave And meet the dead...


Mist of Misery

Mist of Misery

Crawled up in the darkest abyss Gathering shards of my broken mind Yet still it remains empty Reflecting over my existence... I am like a gho...


Temple of Stilled Voices

Mist of Misery

Cold caress as the winds carry me elsewhere. Elsewhere... Farther Stilled Voices Markings of past grievance untold As I proceed (further) in...


Tortured by Solitude (Coldworld cover)

Mist of Misery

I am the devil his world is a winter of hell his rhythm is watched in pain he dances well tortured by solitude I bleed and bleed tortured by myself t...


Mie Nai Tsubasa

Misachi Kyushima

Hitohira mata hitohira Kasanatta hanabira ga Anata to deau koto no Kiseki oshiete kureru no Ooku no surechigai ni Nagasareru koto mo naku Futari...


Absence

Mist of Misery

The eyes are restrained with numerous withdrawals Their minds are reflecting a meager gaze of infinity That abides our chains and shatters them to...


Dimma

Mist of Misery

Dimman ligger tät över fälten där marken är fuktig och död ekon viskas genom vinden, av sedan länge försvunna röster.... Sorgens fält har det kal...


Mie Nai Tsubasa (kanji)

Misachi Kyushima

一片 また一片 重なった花びらが あなたと出逢う事の 奇跡教えてくれるの 多くのすれ違いに 流される事もなく 二人は 立ち止まって お互いを見つけ合った...


Paragon of Perdition

Mist of Misery

Ainur, your music has been given discordance Defiant son of creation The overture has been poisoned with your chords Ever you seek to scoff the...


Namae No Nai Hoshi

Misachi Kyushima

Tada shiawase hoshii dakede konna ni Kurushii nara doushite umareta no? Aisuru tame aisareru tame ni wa Ima no mama no watashi ja dame na no? Deat...


Bara To Kurumi (kanji)

Misachi Kyushima

どうしてキミはいつも 名前を欲しがるの 誰かに呼ばれるのを 待ち続けているの 春を誘い込むには 幼すぎる両手に 小さな胡桃ひとつ しっかりと包んで 薔...


Window Mirror Image

Mist of Misery

Twisted darkness seducing my mind Filling it with sorrow Sorrow mixed with grief Bleak landscapes pass by. diluted yet so beautiful Beauti...


Bara To Kurumi

Misachi Kyushima

Doushite kimi wa itsumo Namae wo hoshigaru no Dare ka ni yobareru no wo Machi tsudukete iru no Haru wo sasoi komu ni wa Osana sugiru ryoute ni C...


Rita No Baai

Misachi Kyushima

HANDORU wa “Lita” KANOJO wa Liar Kono machi ni hitori kakureru Nemure nai “Lita” samishii hitomi Dare ni demo uso wo tsuku no yo Kumori sora wo m...


Midnight Child

Misachi Kyushima

Kikoeru kai Yofuke ni mayou kodomo-tachi Ukareta machi Mitsuketa kai Tsuki ga terashite kaerimichi ashimoto Yoru no katasumi de mata Wasureraret...


Midnight Child (kanji)

Misachi Kyushima

聞こえるかい 夜更けに迷う子供たち 浮かれた街 見つけたかい 月が照らした帰り道 足下 夜の片隅でまた 忘れられた情熱がゴミになる 汚れることがあれば...


Buried Laments

Mist of Nihil

In the dawn of the world A great city thrived Built by wiser hands A blessed everlasting realm Ruling the greatest halls of stone The ancestral hold...


Missing You (kanji)

Misachi Kyushima

ラジオの向こうから あなたのバラードが 聴こえてた 借りたばかりの部屋 夢みた 都会(まち)にひとり 時には自分を傷つけて 乾いた涙を抱きしめて スポッ...



Ostatnio dodane piosenki

Chcę Być z Tobą

Nie rozumiesz Nie rozumiesz Jak bardzo kocham Cię ! Czy to wszytko poszło w piach? Czy to wszystko zniszczył czas ? Płoniemy, płoniemy Teraz p...

Freon (ft. Dawid Podsiadło, Duit)

[Zwrotka 1: Oskar] Później leżą patrząc w sufit, to spółka w takich bajkach Szlugi, potem drugi, kółka z Lucky Strike'a Na podłodze sterta ubrań: m...

Zabierz tę miłość (ft. Julia Wieniawa)

Zabierz tę miłość Nie mogę jej już znieść Uczucia giną Jak deszcz i śnieg Poganiam je Wyprzedzasz mnie Przecież też wiesz Mijamy się Moja ni...

Patoreakcja

[Intro: Rafał Walentynowicz] O 15:30 Solar i Białas w asyście ochroniarzy, policji i straży miejskiej pojawili się w Liceum im. Batorego w Warszawie....

Za krótki sen (ft. Dawid Podsiadło)

To był tylko za krótki sen Przeleciałam przez palce w cień Tuż pod tafla się rozbił nurt Szara woda porwała mnie To był tylko za krótki sen Pow...

Przypływy (ft. Ralph Kaminski)

Z prądem przypłynąłeś do mnie Zatrzęsienie Krąży we mnie teraz wszystko Dokąd – nie wiem Czy to normalne jest By z dnia na dzień oszaleć tak M...

Fiołkowe pole

Słodka jak truskawki latem A trzyma w łapie tylko kubek słonych łez Skromna jak pole fiołkowe I to w ponury dzień Ej, chyba dzwoni kurier Tylko s...

2:00

Nie wiem czy to miało sens Hulać tak, hulać tak Kolejny raz Carpe diem z dnia na dzień A potem sza Cicho sza, cicho sza Sorka za ten telefon...

Julia w Mieście

Na serio tak wleciała z takim różowym outfitem, cała odpalona Wyszła z limuzyny Wchodzę do szkoły dobrze ubrana SGH, Dolce Gabbana Wreszcie Juli...

Wakacje w Warszawie

Wakacje w Warszawie idą całkiem płynnie Ty wciąż tańczysz, ja wciąż oblewam siebie winem Taki chyba biznes Robię ci już setne zdjęcie Sama nie wie...

Zakochałam się w nieznajomym

Zakochałam się w nieznajomym Zobaczyłam go w tramawaju Chyba w dziesiątce Na wyścigi bez biletu błądzę Na pierwszą lekcję nieprzygotowana Spóźnię...

Morda nie szklanka

nie byłem sam choć bylem sam i mówię wam, ze to zero dram i mogę grać dalej stać nie będę bać się uwierz waść nie chcesz mnie znać nie chce c...

Wróciłeś nad ranem

Niech widza jaka z nas jest para Od różańca i browara Wszyscy się na nas patrzą W rytm tańca klaszczą Zobacz jestem idealna spadam z nieba jak ma...

To ja

Wow Chuja kładę na was robię czystkę Niepozorny chłopiec, który rozjebie Ci biznes Wkoło cały dzień, cały dzień piszę listy Sobel przecież nie jes...

The Ride

Lights, beating down a rainy street All the faces that I meet, tell me I’m wrong Bright, starin’ at the the neon signs Makin’ up a storyline Got...

Wielkie Tytuły

Wielkie tytuły nic nie dają Piękne hasła nic nie znaczą Miłość to sentymentalny miszmasz Pisz, patrz, zgiń, walcz, później ją strać Znamy się na...

Sold Out (ft. Natalia Szroeder)

Szansa jest ogromna, nawet jak do tej pory była znikoma Nie chodzi o miliony na kontach, choć do tego też jestem zdolna (Zobacz) Otwieram nowy rozdz...

Klucze (ft. Nosowska)

W moim domu boimy się chmur Które niosą z sobą chemii deszcz Eiasto woła cie gdy pada w pół Zasuń nami okna jeśli chcesz Mało rzeczy jest pewnych...

Kocham

Kocham, kocham cię niezmiennie To permanentny stan od lat Po co mi szukać niepotrzebnie Gdy drugie pół już mam Kocham, kocham cię niezmiennie To...

Anxious

I got a lot of things to say So many troubles on my mind now But we can find another day 'Cause the birds are singing The bells are ringing The w...

Inne piosenki wykonawcy

Dyin' Ain't So Bad

Dyin' ain't so bad Not if you both go together Only when one's left behind Does it get sad But a short and lovin' life That ain't so bad I only hope...

Bonnie

Clyde: I start thinkin' 'bout my Bonnie From the minute I wake up And that feelin' is the best I ever had She is in my shavin' mirror She is in my cof...

God's Arms Are Always Open

[PREACHER] God's arms are always open He'll not turn you away He is there to lead the way for you Through each night and day God's arms are alwa...

Dyin' Ain't So Bad (Reprise)

Bonnie: Some day, they'll go down together. They'll bury them side by side. To few, it'll be grief, To the law a relief. But it's death for Bonnie and...

How 'Bout a Dance

[BONNIE] How 'bout a dance? What do you say? I've got some moves that I'd love to show ya Let's find a spot and dance the night away How 'bout a...

Made In America

PREACHER: I don't care how hard the hardship. No one has the right to steal, and you cannot buy your soul back. God don't make that kind of deal....

Raise a little Hell (reprise)

Clyde: It's the end of small town thinkin' Say goodbye to forty fives Now our dreams are so much bigger These are gonna change our lives Been a long...

That's What You Call a Dream

BLANCHE: Just an ordinary life. Easy days and quiet nights. Lazy walks beside a stream, Now that's what you call a dream. No ideas and no big pla...

What Was Good Enough For You

Clyde: What was always good enough for you Pa, Hate to say ain't good enough for me, Ploughing fields and planting seeds, 'Till your mind and body ble...

This World Will Remember Us

Clyde: Well who would have thought that a waitress from Rowena Would have had the balls to bust me out with my own 45? Bonnie: And who would have...

You Can Do Better Than Him

TED: I give you fair warning He's no bed of roses sweet Bonnie I can't see him finding the time to raise children, Hell no He's wild and he's reckles...

This never happened before

Clyde: Feel sorta clumsy I guess I'm rusty Ain't done this since God knows when It may take some little time, babe Till I raise hell, again Bonnie: J...

Raise A Little Hell

CLYDE: I can't take no more of this This nightmare has to end In this God forsaken place Death would be a welcome friend I could pay a crooked guard t...

This world will remember me

[CLYDE] The men in this town Live and die and are forgotten And it doesn't seem to scare 'em I can't wait to get away Away from the drought And...

Too Late to Turn Back Now

BONNIE: I gotta get out now while I still can While I'm still in the clear The dream is done it's over now Gotta get me outta here CLYDE: Don't say t...

You love who you love

Bonnie: I know my heart. Don’t care what people say. All I know is that I never felt like this. And besides, I wouldn’t change him if I could. No man...

You're Goin' Back to Jail

[BLANCHE] We can't spend our whole lives hidin', Buck That ain't no way to live It is time to wipe the slate clean Ask the good Lord to forgive...

When I Drive

[CLYDE] Ain't no car to smart for me Got the whole thing figured out Two-door, hard-top, Model T Limousine or runabout Put me behind the wheel an...