×

Wyszukaj artykuł

Podaj imię i nazwisko autora

Podaj tytuł szukanej piosenki

Q Strange Drifter tekst piosenki i tłumaczenie. Posłuchaj MP3 i obejrzyj teledysk z Youtube oraz sprawdź chwyty.



Tekst piosenki

I cant explain why I'm filled with hate
But one hot summer day on the interstate
I was hitchhiking looking for this killing mate
I'm feelin great
I wanna singlehandily increase the murder rate
And terminate
Anybody that I see I'm gonna stab em
Here comes a car pullin over – a station wagon
Its got a mom and 2 kids inside
”Hey you need a ride you look like a nice guy?”
”Thank god you stopped I'm just goin to town
Because a couple miles back my car broke down
But you really shouldn't pick up people that you don't know
Cause one of these days you might pick up a psycho!”
Right then and there I put the blade to her neck
”Ill fuckin kill you all if don't stop this wreck.”
She said: “Take the car but leave me and the kids”
”Keep beggin bitch like I really give a shit.”
So the kids started screamin as I took her outside
They watched in horror as their mom got tied
To the back bumper
They watched they mother
Getting beat down by this sick mother fucka
Got back in the car they was petrified (let's go)
Put the car on drive now its time for ride
Pedal to the floor hit 75
As the kiddies watch momma getting dragged behind
Bloody limbs they fly all over the road
Till its just a mangled a torso tied to a rope
Got back in the car
They thought they was in danger
Let this be a lesson to don't ever talk to strangers

Takin lives like a burglary
Watch on the news and ya heard of me
There aint no stoppin my murder spree
I'm on a murder spree I'm on a murder spree (Chorus X 3)

So I calmly walked away towards the train tracks
In blood stained slacks
Cause my brains tapped
I hop a fraught car no idea where I'm headed
I ran just in time to get in I don't see an endin
Get off the train headed to the first house
It works out perfectly - a murder spree
Got the urge for a murder
Gotta take another life
Today I think ill take a little house wife
So I'm quite as a mouse in the house I sneak in
Wifeys makin lunch while the kids are sleepin
I creep in the kitchen wrap my arms around her waist
”Ooo honey your home early?”
”Wrong bitch look at my face
Now stop that fuckin screamin bitch that shit wont make me stop
All your doing is brewin the urge I already got!”
She tried to call for help in a desperate attempt
A bloody hand print on the phone is as far as she gets
So I took out my knife and I severed her spinal cord
Now shes layin in a pool of blood on the floor
”I aint leavin till I know your dead”
I unplugged the microwave and I bashed her in the head
”Thanks Hon' it was fun but now I gotta run”
Left the 2 babies crawlin in there mothers own blood
See a police car in the distance
And they ask If I need some assistance
Walked over to the cruiser leaned inside
”Thank god you stopped cause I need a ride.”
”Well obviously you do theres a killer on the loose
You shouldn't be out son aint you dun see the news (Ah?)
Come on inside ill take you home “
But before he knew what happened I just grabbed his throat
He tried to grab is gun out the holster
What the hell
I just grabbed it out his hand then I shot him in the shoulder
Choked him to death then I dragged him out the car
Then I carried his fat ass to a barn
Dropped him on the ground then I hollowed out his rib cage
Driving off his pain cause I gotta sick brain
I can't control it when the urges are occurrin
Took a bite out of his bladder like the sour taste of urine
In my mouth spit it out now I'm off to the next
I wanna see death but its more complex

Yea that's right pig
Its nothing personal
its just its just I got a urge to kill
and you cant stop me
aint nobody gonna stop me
your just another statistic
now I'm off to the next

(Chorus X 3)
 

Edytuj tekst

Tłumaczenie

Dodaj tłumaczenie

Dodaj komentarz


Ostatnio szukane utwory:

How To Love

Tynisha Keli

La la la La la la La la la How to love How to love How to love Learn how to love Seems like we've got our share of differences We can't even...


Heart Break

Tynisha Keli

Don't want another heart break Heart, heart, heart, heart, heart Heart, Heart Heart, Heart break Heart, Heart break Don't want another heart brea...


Půlnoční

Umakart

Jedu domů po trati, jedu přes kopce Za okny padá, padá sníh, budou Vánoce Chmury, trable, starosti, nechal jsem ve městě Už slyším lidi na půlnoční zp...


I Told Ya

Tynisha Keli

[Verse 1] Ya already know I gave you everything that I had Now I gotta go Cause you took me for granted I've done this before I'm not walking back thr...


I Wish You Loved Me

Tynisha Keli

[Intro:] Uhh uhh uh uh uo woah woah uh uh uh uh ou whoa whoa.. [Verse 1:] Something, Something Is Simple As Me Hearing Your Name Puts Me, Puts Me In...


Hype Me

Tynisha Keli

Yeah, baby Listen You ain't gotta sell me a thing, boy Don't you know I'm already hooked on you? And you ain't gotta flash me the stash, boy Don...


Poslepu

Umakart

1. Korálky na krku má, šaty květovaný, život ve vzpomínkách zdá se iluzí. Rf. Myslím na tebe, myslíš na mě? Dveře zamykám, myslím na tebe, myslí na m...


I'll Remember That

Tynisha Keli

Say I'm a problem, dont worry, cuz I can fix that So when I tell 'em your story, don't try and get mad Cuz my view of you is somewhat out of tune Y...


Stínohry

Umakart

Na zastávce, autobusu zapomněla, kam by jela lidé z práce a do práce děti rovnou domů Ve stínohrách zrychlených mraků zahlédla křídla tažných ptáků...


Vlci u dveří

Umakart

V tom městě ztratíš se jako v lese domy jako stromy vysoký jsou ani nejde představit si že od nich někdo má klíče v tom městě ztratíš se jako v lese...


I'm Gone

Tynisha Keli

Got hooked at age fifteen Now I can't live without it You don't know how much I dream Now I can't about it Searching this matrix Sometimes it hur...


Kick This

Us3

Now I got soul & I got goals & I got fans Got plans for takin my team to the top and Stands of people watch me when I kick this My style's...


Defeated

Tynisha Keli

Do you have any idea what you've done? You took the only thing that beats in me (yeah yeah) I tried to get you out of my head, But you insisted tha...


Non So Come Si Fa

Vacca feat. Daniele Vit

RIT Vorrei tornare indietro (ma) non so come si fa Vorrei tornare indietro (ma) non so come si fa Non mi volto più indietro (no) tanto a nulla serve N...


Live Without You

Tynisha Keli

No, No No, No No, No It's been a while since Since I saw your face Just thought I'd let you know You're love can't be replaced Knew it would t...


Ve 4 ráno

Umakart

Nic není, jak má bejt, a nebude to lepší Ve 4 ráno v koupelně před zrcadlem úsměv Radši jít spát a probudit se Radši jít spát anebo to aspoň zkusit Tl...


Imprisoned

Tynisha Keli

How do I hide my scars? I'm driving from the pain I wish I could escape, tonight Lies are engraved in my heart Now I'll never be the same And I'm...


It's Over

Tynisha Keli

Didn't wanna live without you, I died everyday without you Over and over I kept playin it back and forth inside my head The day that we walked without...


Lullaby

Tynisha Keli

This is your Lul-Lul-Lul-Lul-Lul-Lul-Lul-Lulla-bye You're my baby And I sing this just to show you're mine I'm a hold you til you Sleeping in the...


Livin' A Lie

Tynisha Keli

Apparently Wasn't what it seemed Love is such a lonely place Only in my dreams, are you good to me And passionately, you show how much you love me...



Ostatnio dodane piosenki

Chcę Być z Tobą

Nie rozumiesz Nie rozumiesz Jak bardzo kocham Cię ! Czy to wszytko poszło w piach? Czy to wszystko zniszczył czas ? Płoniemy, płoniemy Teraz p...

Freon (ft. Dawid Podsiadło, Duit)

[Zwrotka 1: Oskar] Później leżą patrząc w sufit, to spółka w takich bajkach Szlugi, potem drugi, kółka z Lucky Strike'a Na podłodze sterta ubrań: m...

Zabierz tę miłość (ft. Julia Wieniawa)

Zabierz tę miłość Nie mogę jej już znieść Uczucia giną Jak deszcz i śnieg Poganiam je Wyprzedzasz mnie Przecież też wiesz Mijamy się Moja ni...

Patoreakcja

[Intro: Rafał Walentynowicz] O 15:30 Solar i Białas w asyście ochroniarzy, policji i straży miejskiej pojawili się w Liceum im. Batorego w Warszawie....

Za krótki sen (ft. Dawid Podsiadło)

To był tylko za krótki sen Przeleciałam przez palce w cień Tuż pod tafla się rozbił nurt Szara woda porwała mnie To był tylko za krótki sen Pow...

Przypływy (ft. Ralph Kaminski)

Z prądem przypłynąłeś do mnie Zatrzęsienie Krąży we mnie teraz wszystko Dokąd – nie wiem Czy to normalne jest By z dnia na dzień oszaleć tak M...

Fiołkowe pole

Słodka jak truskawki latem A trzyma w łapie tylko kubek słonych łez Skromna jak pole fiołkowe I to w ponury dzień Ej, chyba dzwoni kurier Tylko s...

2:00

Nie wiem czy to miało sens Hulać tak, hulać tak Kolejny raz Carpe diem z dnia na dzień A potem sza Cicho sza, cicho sza Sorka za ten telefon...

Julia w Mieście

Na serio tak wleciała z takim różowym outfitem, cała odpalona Wyszła z limuzyny Wchodzę do szkoły dobrze ubrana SGH, Dolce Gabbana Wreszcie Juli...

Wakacje w Warszawie

Wakacje w Warszawie idą całkiem płynnie Ty wciąż tańczysz, ja wciąż oblewam siebie winem Taki chyba biznes Robię ci już setne zdjęcie Sama nie wie...

Zakochałam się w nieznajomym

Zakochałam się w nieznajomym Zobaczyłam go w tramawaju Chyba w dziesiątce Na wyścigi bez biletu błądzę Na pierwszą lekcję nieprzygotowana Spóźnię...

Morda nie szklanka

nie byłem sam choć bylem sam i mówię wam, ze to zero dram i mogę grać dalej stać nie będę bać się uwierz waść nie chcesz mnie znać nie chce c...

Wróciłeś nad ranem

Niech widza jaka z nas jest para Od różańca i browara Wszyscy się na nas patrzą W rytm tańca klaszczą Zobacz jestem idealna spadam z nieba jak ma...

To ja

Wow Chuja kładę na was robię czystkę Niepozorny chłopiec, który rozjebie Ci biznes Wkoło cały dzień, cały dzień piszę listy Sobel przecież nie jes...

The Ride

Lights, beating down a rainy street All the faces that I meet, tell me I’m wrong Bright, starin’ at the the neon signs Makin’ up a storyline Got...

Wielkie Tytuły

Wielkie tytuły nic nie dają Piękne hasła nic nie znaczą Miłość to sentymentalny miszmasz Pisz, patrz, zgiń, walcz, później ją strać Znamy się na...

Sold Out (ft. Natalia Szroeder)

Szansa jest ogromna, nawet jak do tej pory była znikoma Nie chodzi o miliony na kontach, choć do tego też jestem zdolna (Zobacz) Otwieram nowy rozdz...

Klucze (ft. Nosowska)

W moim domu boimy się chmur Które niosą z sobą chemii deszcz Eiasto woła cie gdy pada w pół Zasuń nami okna jeśli chcesz Mało rzeczy jest pewnych...

Kocham

Kocham, kocham cię niezmiennie To permanentny stan od lat Po co mi szukać niepotrzebnie Gdy drugie pół już mam Kocham, kocham cię niezmiennie To...

Anxious

I got a lot of things to say So many troubles on my mind now But we can find another day 'Cause the birds are singing The bells are ringing The w...

Inne piosenki wykonawcy

Emcee assault

[Verse 1] Assaulting emcee's with my lyrical artillery You sicken me the epitome of lyrical wizardry Ability for spitten' these rhymes without no s...

Pissed

Walkin down the street and I'm clenchin my fists I'm waitin for a punk bitch to even start talkin shit Not today please man I'm not in the mood Don...

Decayed thoughts

(Some of you people listen to this music like this shit is funny Man this shit ain't funny I have a problem And I need help I mean goddamn look at...

Ghetto gothic

[Verse 1 - Q Strange] Comin' wit the hard shit Demented and the dark shit Wickedness regardless Hip-hop sounding Gothic Will I begin and I pick u...

Illusion

Hi I'm just a regular guy It's just an illusion I made from the outside Inside I got a sick mind When the mask goes on just prepare to die (2x) S...

Hed nod shit

[Verse 1] Yo I'm catchin' more wreck drivers than triple A They should call you Chucky cuz ya lyrics are Child's Play Try to pray to god that l com...

Bad day

Rollin down the ave in my piece of shit ride It barely even runs and it stinks inside But I really don't care cuz its gettin me where I'm goin I'm...

Eternal bliss

This is for all the lost souls, there is hope Happiness is all I want but I am caught by misery And no one understands or even cares if I just live...

Buy my friggin album bitch

[Verse 1] Buy my CD or I'll break your fuckin' head I got 15 hundred copies in boxes under my bed Heard what I said, buy it, shit at least try it...

Morbid lullabies

[Chorus] Sweet dreams close your eyes Listin to these morbid lullabies Waken up in cold sweats in the middle of the night Nightmares nightmares go...

Origin of creation

See back in the 1970's it was like I was a fetus in a jar, conceived in a lab Raised by scientists, no mom or dad I was the the first human clone...

Murder kill 03

Brand New For 2003 That Murderous Shit [Chorus] Murda Murda Murda, Kill Kill Kill I'm Q-Strange, they say I'm quite ill [Verse 1] I'm a basket...

Stone kold killa

[Verse 1] I'm a make a club track 'cuz the people love that Naw fuck that, I'm a keep it all where my loves at I step up in the club, even Puff sta...

Nothing

All of my life ever since the beginning I wanted to fit in I tried but I didnt I went in, I'm losin they call me a loser A loner, a stoner, drug us...

Heroin

You'll never leave me You need me in this life You can't live without me I own you You belong to me That's right, don't ever try to leave me Bec...

Illriginal

Yeah Q Strange Wit dat Illriginal Style [Verse 1] Reppin' deep subterranean, crazy up in the cranium I'm lookin' mo' suspicious than Arabians wit...

Can't take no more

[Verse 1] I can't take anymore I'm gettin' depressed And I feel this stress inside my chest Its gonna explode I gotta load of shit on my mind I'm t...

Happy home

[Verse 1] Just seventeen when I metchu Yeah you, we were young but cha knew what I been through Ita fucked up if we meant to But I was your friend...

Why i'm fucked up

[Chorus] People wanna know why I'm so fucked up Could it be because of the way I grew up I didn't have much and times were tough And I deal with t...

Torcha chamba

[Chorus] Welcome to my torcha chamba Welcome to my blood stained room Gonna see your worst danger Gonna meet your final doom [repeat Chorus] L...

Kill somebody

When I get stressed and shit Yo I know you get stressed to We all got stress And all they're trying to tell you is meditation and relaxing and all...

Father figure

[Verse 1] Some knew my uncle Roc as a mob figure But to me he was much bigger he was like a father figure All that crooked shit he did he never let...

That dream

[Verse 1] Back in '88 the little neighborhood terror Started writin' rhymes back in hip hops golden era Middle school hallways was bustin' a flow...

Still driftin

[Verse 1] Still driftin', this time I'm in a stolen Lincoln Remains in the backseat inside stinkin' I'm thinkin', gotta go find me a sink and Clea...

Sinphony of sick

[Verse 1] Makin' precision incisions, with it this talent I'm givin' Didn't know how to keep livin' so I just started the killin' Sick in the head...

Strangeland

[Chorus: repeat 2X] Welcome to Strangeland come on down Once you in my world man you can't get out Murderous shit with an iLLified sound Emerging...