×

Wyszukaj artykuł

Podaj imię i nazwisko autora

Podaj tytuł szukanej piosenki

¡Mayday! Dollar General (Remix) (Feat. Stevie Stone & Yelawolf) tekst piosenki i tłumaczenie. Posłuchaj MP3 i obejrzyj teledysk z Youtube oraz sprawdź chwyty.



Tekst piosenki

[Intro 1: DJ Green Lantern]

Please be clear, this is an invasion

DJ Green Lantern, Mayday

It's a smash and grab

Strange Music situation

Smash and Grab, this is an invasion!


[Intro 2: Stevie Stone]

This here was all in a dream, everything's getting complicated

As it would have seemed, nigga was stressed out

The rent's do a couple of check bounce

I was looking for something to test out

Criminal, I don't usually want the style but now

Circumstances have got me on prowl, I mean how

Up in the late night, yo' go check the shit out

And when I see the bait bite, voices were saying to me


[Hook: Yelawolf]

Let's go rob the dolla', general

Get the Benjamins, and the penny rolls

Grab the panty hose, Like a criminal

Guess I'm a criminal

Let's go rob the dolla', general

Get the Benjamins, and the penny rolls

Grab the panty hose, I'm a criminal

I guess I'm a criminal, Now


[Verse 1: Stevie Stone]

Here's the plan

Learned about this days ago from my man

Tonight is the night, strategizing and apprehend

We'll never get the chance to do this again

Know what I'm sayin'?

Meet me up in the alley round 3 o'clock

Of tops, cut the surveillance then we in the spot

Scan the cops so we can stand out

Know the room but not exactly where's whereabouts

Hope you're ready

Lay back and watch for the signal

Brought the proper tools so I can go through the window

Let me get in first, I see a way through the ceiling

It could be a west wing of the building

Boom, we in and we're fucking the shit here up

Looking through cabinets and cupboards and tearing shit up

I got it, let's go, hope that this dream is a hope

They havin' mafia ties, I think I've gotten too close

I'm living on the edge


[Hook: Yelawolf]


[Verse 2: Wrekonize]

And all that knockin' on my doors

Been blockin' options, things are shockin' no more

Phone is ring ring ringin' again, I've been thinkin' that we better win,

This is not my life choice, and it betta' end

All of the stress been leadin' up to me feelin' the need to get rich

And do it the fast way, that scheme ass ways to passe

This clerks got on a vest and I know hes got kids to feed

But this is like the wild west, I've been drownin' in a ravine

And this genius seems to be fiendish bout' keeping me from the greenish

But I release the zenith, It's leepin' out in travenus,

Empty drawers, say your prayers please

Your life is not requested, but hey we all payin' fees, unexpected

I seen it in a nightmare, the handcuffs and white stares

Walkin' up to sleep when their lights go out

You may be hungrier than one, but there's some

Who use a gun to hustle funds out of the weaker when they might have doubts

And they out


[Hook: Yelawolf]


[Verse 3: Bernz]

Welcome to the great depression, shoulda' gone to schoool for these lessons

Livin' like peasants while rubbin' shoulders with legends

Just uppin' to count my blessins', romanticising successes

Now the winters cold, its got me buried in the fuckin' slopes

Diggin' my grave like a dog hidin' human bones

Like he writin' poems, keep rollin' stones

Hopin' all these songs crack the top of whatever chart they on

If not it's Bonnie and Mr.Clyde, Jekyll and Hyde

Homicide, all in one night, I'm never caught alive

Never ran, never go hide, cause ima' plan it right

You should steal, tight alibis, he'll never testify

See she been on it from the start, rebel heart

Fendi bag, gun in the car, these are the trappings of an underground star

Tryin' to keep the firebomb in his bar, but ya'll don't hear me thou'


[Hook: Yelawolf]


[Outro: DJ Green Lantern]

This is Smash and Grab! 

Edytuj tekst

Tłumaczenie

Dodaj tłumaczenie

Dodaj komentarz


Ostatnio szukane utwory:

I'm Gonna Show You Crazy

Bebe Rexha

There's a war inside my head sometimes I wish that I was dead, I'm broken, So I call this therapist and she said "girl, you can't be fixed, just t...


I Can't Stop Drinking About You

Bebe Rexha

No ones gonna love you like I do. No ones gonna care like I do. And I can feel it in the way that you breathe. I know you dream of her while you sl...


The Way I Are (Dance With Somebody) [Solo Version]

Bebe Rexha

[Verse 1] I'm sorry, I'm not the most pretty I'll never ever sing like Whitney Ooh, but I still wanna dance with somebody [Pre-Chorus] So lets l...


Human

Bebe Rexha

Phones in our faces Still waiting for that high, next notification Where's the conversation? I'm getting real restless, staring at faces Filter t...


I Don't Wanna Grow Up

Bebe Rexha

I don't wanna grow up, no I don't wanna grow up I'm still naive Young, wild and free I don't wanna hear it, no I don't wanna feel it Don't lectu...


I Wanna Love You Forever

Bebe Rexha

Nothing feels like when you're sitting on top of the world I wanna give you everything, everything Riding all the highs, pressure to your lungs In...


The Way I Are (Dance With Somebody) [feat. Lil Wayne]

Bebe Rexha

[Intro: Bebe Rexha & Lil Wayne] I'm sorry, I'm not the most pretty I'll never ever sing like Whitney Ooh, but I still wanna dance with somebody...


Worst Way

Bebe Rexha

I don't wanna lie. I don't wanna hide. I just wanna feel. I don't wanna fight. Baby just go deeper. Can you bring me in. Show me all your sins....


Mama

Bebe Rexha

No one lives forever so live life, fuck it all The  only thing that’s certain is we all end up in a hole So  I live the life I wanna live and say...


You Don't Even Know

Bebe Rexha

[Snippet] Where has the time gone? This mirror tells me that I've aged Where has my mind gone? I'm too young to... 


You Can't Stop The Girl

Bebe Rexha

Oh, they're trynna shoot down angels They're tryna pull their wings off So they can't fly And, oh, but she's so brave, though Just like a tornado...


I'm a Mess

Bebe Rexha

[Verse 1] Everything's been so messed up here lately Pretty sure he don't wanna be my baby Oh, he don't love me, he don't love me He don't love me...


Like A Baby

Bebe Rexha

[Verse 1] Heard you got a new chick New chick you’re fucking with Is she layin’ her head on the bed where you said I was the realest? Is she ridin...


Kiss Me (Like Tonight We're Gonna Die)

Bebe Rexha

Close your eyes and breathe me in Feel me on your skin I burn like sun, when you come undone Cause you are da only one Lets go get high One more...


Sad

Bebe Rexha

[Verse 1] Do you ever sit? In silence all alone? Drowned out by your thoughts? Tryna get a grip, but just keep on spiralling down Voices getting l...


Last Hurrah

Bebe Rexha

[Verse 1] I'm done with the drinking I’m done with the smoking I'm done with the playing I'm done with the joking I’m done with the ladies I'm d...


Kill Me Back to Life

Bebe Rexha

Break my fall for oh so many reason, you've saved my life Falling angel playing me like seasons, I try to fight You're pulling me out of the dark,...


Knees

Bebe Rexha

[Verse 1] Sitting in a parked car We don't even fight no more We don't even touch no more Used to be my best friend We don't even laugh no more...


Like a Champion (demo)

Bebe Rexha

[Intro] Walk like a champion, talk like a champion Ram-pa-pa-pam-pam, ram-pa-pa-pam-pam Walk like a champion, talk like a champion Ram-pa-pa-pam-p...


I Got You

Bebe Rexha

[Verse 1] I can see you hurtin' I've been through the same thing Baby don't you worry I got you I just wanna know you Tell me all your secrets...



Ostatnio dodane piosenki

Chcę Być z Tobą

Nie rozumiesz Nie rozumiesz Jak bardzo kocham Cię ! Czy to wszytko poszło w piach? Czy to wszystko zniszczył czas ? Płoniemy, płoniemy Teraz p...

Freon (ft. Dawid Podsiadło, Duit)

[Zwrotka 1: Oskar] Później leżą patrząc w sufit, to spółka w takich bajkach Szlugi, potem drugi, kółka z Lucky Strike'a Na podłodze sterta ubrań: m...

Zabierz tę miłość (ft. Julia Wieniawa)

Zabierz tę miłość Nie mogę jej już znieść Uczucia giną Jak deszcz i śnieg Poganiam je Wyprzedzasz mnie Przecież też wiesz Mijamy się Moja ni...

Patoreakcja

[Intro: Rafał Walentynowicz] O 15:30 Solar i Białas w asyście ochroniarzy, policji i straży miejskiej pojawili się w Liceum im. Batorego w Warszawie....

Za krótki sen (ft. Dawid Podsiadło)

To był tylko za krótki sen Przeleciałam przez palce w cień Tuż pod tafla się rozbił nurt Szara woda porwała mnie To był tylko za krótki sen Pow...

Przypływy (ft. Ralph Kaminski)

Z prądem przypłynąłeś do mnie Zatrzęsienie Krąży we mnie teraz wszystko Dokąd – nie wiem Czy to normalne jest By z dnia na dzień oszaleć tak M...

Fiołkowe pole

Słodka jak truskawki latem A trzyma w łapie tylko kubek słonych łez Skromna jak pole fiołkowe I to w ponury dzień Ej, chyba dzwoni kurier Tylko s...

2:00

Nie wiem czy to miało sens Hulać tak, hulać tak Kolejny raz Carpe diem z dnia na dzień A potem sza Cicho sza, cicho sza Sorka za ten telefon...

Julia w Mieście

Na serio tak wleciała z takim różowym outfitem, cała odpalona Wyszła z limuzyny Wchodzę do szkoły dobrze ubrana SGH, Dolce Gabbana Wreszcie Juli...

Wakacje w Warszawie

Wakacje w Warszawie idą całkiem płynnie Ty wciąż tańczysz, ja wciąż oblewam siebie winem Taki chyba biznes Robię ci już setne zdjęcie Sama nie wie...

Zakochałam się w nieznajomym

Zakochałam się w nieznajomym Zobaczyłam go w tramawaju Chyba w dziesiątce Na wyścigi bez biletu błądzę Na pierwszą lekcję nieprzygotowana Spóźnię...

Morda nie szklanka

nie byłem sam choć bylem sam i mówię wam, ze to zero dram i mogę grać dalej stać nie będę bać się uwierz waść nie chcesz mnie znać nie chce c...

Wróciłeś nad ranem

Niech widza jaka z nas jest para Od różańca i browara Wszyscy się na nas patrzą W rytm tańca klaszczą Zobacz jestem idealna spadam z nieba jak ma...

To ja

Wow Chuja kładę na was robię czystkę Niepozorny chłopiec, który rozjebie Ci biznes Wkoło cały dzień, cały dzień piszę listy Sobel przecież nie jes...

The Ride

Lights, beating down a rainy street All the faces that I meet, tell me I’m wrong Bright, starin’ at the the neon signs Makin’ up a storyline Got...

Wielkie Tytuły

Wielkie tytuły nic nie dają Piękne hasła nic nie znaczą Miłość to sentymentalny miszmasz Pisz, patrz, zgiń, walcz, później ją strać Znamy się na...

Sold Out (ft. Natalia Szroeder)

Szansa jest ogromna, nawet jak do tej pory była znikoma Nie chodzi o miliony na kontach, choć do tego też jestem zdolna (Zobacz) Otwieram nowy rozdz...

Klucze (ft. Nosowska)

W moim domu boimy się chmur Które niosą z sobą chemii deszcz Eiasto woła cie gdy pada w pół Zasuń nami okna jeśli chcesz Mało rzeczy jest pewnych...

Kocham

Kocham, kocham cię niezmiennie To permanentny stan od lat Po co mi szukać niepotrzebnie Gdy drugie pół już mam Kocham, kocham cię niezmiennie To...

Anxious

I got a lot of things to say So many troubles on my mind now But we can find another day 'Cause the birds are singing The bells are ringing The w...

Inne piosenki wykonawcy

Won't Wait

[Verse 1: Bernz] (Yeah, check it, one time, yeah) I've been rockin' the boat We've both jocked the approach I won't bother with quotes Or patroni...

All The Time

[Verse 1: Wrekonize] You had a lot of friends, but you whittled them all away Not worried 'bout tomorrow cause you been living today Only your word...

Into the Night

Into the night I go, and you ain't gotta roll with me Saying into night I go, I look at you and I just wanna leave Into the night I go, and you ain'...

Can't Take It With You

[Verse 1: Bernz] I got my back against the wall, while my drink in my hand They yellin' last call but I ain't done with my glass Ain't done with my...

Against My Better Judgement

[Bridge] Against my better judgement I'm back where I was, was Was this what you want? Against my better Judgement I'mma see you again And I don't...

Coast

[Bridge: Wrekonize] (Yup, good morning) Open up my eyes Another day has dawned and I'm so thankful it arrived Cause they say nothing's promised in...

Darker Shades

[Verse 1 - Bernz]: Yeah. It's a fly low song. Ha Back myself in a corner, just to fight my way out Bothered by my persona, fake friends run they mouth...

Bad Religion feat. Kendall Morgan

[Bridge: Kendall Morgan] I'm so tempted I'm so addicted I'm so tempted I'm conflicted Give in to me [Verse 1: Bernz] She on the phone takin' pictures...

Believers

(Believers) [Wrekonize] Yeah, brain is still rattled from the shock When they leave it in the box It's enough to call it medically opt Stopwatch, get...

Do Or Die

[Verse 1: Bernz] Scream when I landed on Earth til my lungs hurt Jump right in with a devilish grin, feet first When worse come to worse We'll burn th...

HardCore Bitches feat. Murs

[Hook: Bernz] This for my hard core bitches For my suicide girls This for my hard core bitches In a suicide world [Verse 1: Wrekonize] Well hel...

Dig It Out

[Verse 1 - Wrekonize] Break ground on a Not so solid surface Rock the common turf with Rottweillers with purpose Moving around and now he duly get dow...

Gorilla Stranglehold

[Intro: Bernz] Yeah, I told yall mothafuckas I had a time machine.. Yeah, Big ups to the gods [Verse 1: Bernz] ? pit-picture say want high art Brow t...

Fuel To The Fire

[Hook: Wrekonize] My mind and my body burn now They tryna come and put me out But we won't be turning down now We tryna light the whole damn sky...

Highs & Lows feat. Ace Hood

My lows, getting high to disguise my lows! Mr Hood! My lows, getting high to disguise my lows! I remember that! Alright! [Ace Hood] Moment of silence...

Doomsday Sermon (Feat. Thirstin Howl III)

[Verse 1: Thirstin Howl III] You know Thirstin' Howl likes to Smash and grab, or you can carry I'm betta' built, skills, balls, and batteries Mayday,...

Jettison

[Intro: Wrekonize] Future Vintage From the Future From the Future From the Future Are you from the Future? From the Future [Verse 1: Bernz]...

Last One Standing feat. Tech N9ne

[Hook: Wrekonize, Bernz, & Tech N9ne] Who'll be the last one standing? When it all goes up in flames Who'll be the last one standing? When the col...

Roaches

[Intro] I'm trying to see the big picture now, I'm trying to see my life looking down I use to think that all that would last, until it all came crash...

20/20

(Chorus) Bring body, Bring clothes, Random run-in's, yeah ain't that random though, Why you teasin', That-That's just so cold, I think you should know...

Shortcuts and Dead Ends

[Verse 1: Bernz] Where do I start? I have mo' lives than I can count Had one too many all nighters, I head surf in these crowds And it's hard to remem...

Something In The Air (feat. Femi Kuti)

[Hook: Wrekonize] Something in the air Something in the atmosphere I hope you're prepared Cause you gon' love it here Something in the air I kno...

Amnesia

[Intro] Just like that, we're moving again We set out to travel upon the backs of broken angels Adopted dreams and thrift store halos In a desolate wo...

Strange March (Death March Remix) (feat. Brotha Lynch Hung & Ces Cru)

[Intro: Bernz] Uh-huh, what we have here Is a failure to communicate, come on! [Brotha Lynch Hung] Grrr, gimme that bass-line That bass-line Pu...

Shots Fired

[Verse 1: Bernz] Nobody move, nobody get hurt Too bad I ain't takin' advice tonight You know if you hit when it burns Live and I die by my word Flippi...

Ten Thirty Three

[Verse 1: Bernz] Lost in America Lost in it's ways Lost opportunities to climb out the cage Addicted to the spirits or that herb concentrate They...

Death March

[Intro: Bernz] Aha, what we have here is a failure to communicate Come on! [Verse 1: Wrekonize] Yeah, hey, hey Tie an army to your boot straps,...

Strange March (Death March Remix) feat. Ces Cru & Brotha Lynch Hung

[Intro: Bernz] Uh-huh, what we have here Is a failure to communicate, come on! [Brotha Lynch Hung] Grrr, gimme that bass-line That bass-line Put that...

Drift

[Verse 1: Bernz] After all the lights are off, I'm usually ghost But not before I put it up and spit another toast Yeah I see shit I can't erase embed...

Unplug (Ft.Kardinal Offishall)

Annotate [Hook x2: Wrekonize & Bernz] If we're all connected then how do I unplug? How do I break free from all these drugs that I love Tryna find...