×

Wyszukaj artykuł

Podaj imię i nazwisko autora

Podaj tytuł szukanej piosenki

50 Cent

Utwory wykonawcy:

Baby if you get on your knees

feat. Lloyd Banks & Young Buck [50 Cent] haha yo whoo kid man drop this shit man hurry up man i gotta go aah yeah g g g g g g g g g g g g g g g g g g-unit haha (adlibs) Chorus 3x baby if you get on your knees, put me in your mouth and suck me off you kn...

Back down

Yea, G-G-G-G-G-UNIT! (G-UNIT!) Ha ha... (chorus: 50 Cent) It's easy to see when you look at me If you look closely, 50 don't BACK DOWN Everywhere I go both coasts wit toast Eastside, Westside, I hold that MACK DOWN Every little nigga you see around me Hold a...

Bad news

Lloyd Banks in the house, bad news Tony Yayo in the house, bad news 50 cent in the house, bad news whenever 50 around it's bad news Tray pound's in the house, bad news 40 Kal's in the house, bad news I got a knife in the house, bad news whenever 50 around it's...

Baltimore love thing

[50 Cent] She loves me, she loves me not (yeah) She loves me not The fiends need me I aint around, they bones ache Detox, rehab, cold sweats, watch them shake I'm not that genie in a bottle, I'm in a bag Take one hit and slide off to the Land of H man When we...

Banks victory

[50 Cent] Yo, yo we can't stay alive forever So if shit hit the fan then we might as well die together I'm high as ever, more holes and more cheddar G-Unit move around wit them pounds and berreta's Yea faggot, if I want it I'm gon' have it Regardless if it's h...

Be a gentelman

Chorus] It's best you be a gentleman and you watch what you say (bwahh nigga take that) Or Jesus Christ can't save you once you go gangsta, friend [50 Cent] Yo, no more freestyles and verses killin' Sticky and Ja I've movin' on now, I got bi...

Be My Bitch (Feat. Brevi)

(50 Cent) Shawty says she straight I can’t wait till tonight We'll turn her out baby Take her to a different world Get her baby girl (Brevi) Imma pick you up at eight. You can call it a first date (Get'em baby) We gonna have some drinks on me It's...

Best Friend

Intro: Olivia (50 Cent) Ohhhh oooh!!! (Yeah! It's my tape man) Whoa Whoa oooh oooh oooh!!! (Listen to my tape) I've waited, yeah!!! (WOO!!!) [Chorus: 50 Cent] If I was your best friend, I want you 'round all the time (I want you 'round me all the time)...

Better ask somebody

50 Cent] I, know, you, know I'm, on, fiiiii-re [Chorus: 50 Cent] If, you don't know, who I be You betta ask somebooooody about me Oh - you wanna be tough nigga, a look is enough I put that snub nose to ya and bust nigga If, you don't know, who I be You betta...

Better Come On Your A Game

Nigga try and come play me Better come on your A game, ay mayne - AY! Niggaz try to move on me I cock the heat, cause a melee, melee - AY! Witness this shit, niggaz get hit AY! Run with it spit, don't get hit by the A.K. Take cover quick, niggaz on that shit A...

Big Rich Town (Feat. Joe. Off)

[Hook: Joe] They say this is a big, rich town I just come from the poorest part Bright lights, city life, I gotta make it This is where it goes down I just happen to come up hard Legal or illegal, baby, I gotta make it [Verse 1: 50 Cent] I never took...

Bitch What U Know About Ft. Young Buck, Spider Loc

(feat. Young Buck & Spider Loc) [50 Cent:] yeah [Chorus: 50 Cent] Bitch what you know about?.. Grippin' fo' fo's Poppin' fo' fos Pimpin' them hos Nigga what you know about?.. Gettin' that dough Pushin' that blow Sippin' that Mo Bitch what you...

Blood hound

[50 Cent] G-Unit, UTP Ha-ha-ha-ha-ha-ha G-Unit, UTP, G-Unit, UTP G-Unit, UTP, 50 Cent, get 'em bucked [50 Cent] 50 Cent, that's my name Man I ain't fuckin' playin' I move on you wit' that Mac mayn (Mac mayn) Come off, now watch your chain Fo' I blow out your...

Bodegas

(Fifty talkin' to someone) Aight, check this shit out, ya'll niggas gon' stay in the car, I'm'a go right over here and see somethin', gimme ten minutes, If I don't come out, ya'll come in, the money stays in the car 'till I say so.......aiyo, whattup wh...

Body Bags

Nigga, (yeah), nigga, you know I don't fuck with them niggas. Them niggas pussy. Sucka ass niggas. I don't like either one (I don't even like 'em). But the other night I'm in the gambling spot. Nigga come up in here - boom - hit the door. "Get the fuck on th...

Body On It

[Intro] Reporter: Police search for clues on the Q 111 bus where two people were shot, one fatally Witness 1: You heard like a few shots ring out and uh, you know by living in the neighborhood familiar with those sounds. We knew it was gunshots, so automatic...

Boomerang

Yeah I'm back to work man I'ma do this shit til I fall apart [Hook x2] She boomerang, I do my thing, she come back Everytime that bitch say she leaving she come back She boomerang-rang, she boomerang-rang She boomerang-rang, she boomerang-rang This one's for...

Build you up

feat. Jamie Foxx [Jamie Foxxx] La la la la la la Ooh I'd lie for you baby Ooh I'd die for you baby [50 Cent overlapping] Yeah..uh huh, I like the way that feel I build you up But if ever I fall down And I need you to pick me up Promise me you'll be around H...

Bullshit & Party

[50 Cent - Chorus] All we do is bullshit and party then bullshit some more All we do is bullshit then party around the globe on world tour That’s that bullshit, let’s party That’s that bullshit, let’s party [50 Cent - Verse 1] Look bitch its 50, you know its...

Burner On Me

I got a clip for a nigga tryna stunt on me (Stunt on me, stunt on me) I put a bullet in a nigga tryna front on me (Front on me, front on me) I got that burner on me, I-I-I'm up now I'm strapped bitch, we ballin' I got that burner on me, I-I-I'm up now I...