×

Wyszukaj artykuł

Podaj imię i nazwisko autora

Podaj tytuł szukanej piosenki

5 Seconds of Summer

Utwory wykonawcy:

Daylight

I can’t look at you in the same light Knowing what you did in my heart doesn’t feel right Yeah, my head’s been tripping all night I need another point of view I got a friend who’s committed to sci-fi He’s read every comic he’s addicted to Twilight He’ll...

Disconnected

Oh, oh, oh, oh, oh, oh [Luke] Life's a tangled web Of cell phone calls and hashtag I-don't-knows And you, you're so caught up In all the blinking lights And dial tones I admit I'm a bit of a victim In the worldwide system too But I've found my swee...

Don't Stop

[Luke] You're like perfection, some kinda of holiday You got me thinking that we could run away You want I'll take you there, You tell me when and where Oh oh oh oh But then I asked for your number, Said you don't have a phone It's getting late now, I...

Drown (Bring Me The Horizon cover)

What doesn't kill you Makes you wish you were dead Got a hole in my soul growing deeper and deeper And I can't take One more moment of this silence The loneliness is haunting me And the weight of the worlds getting harder to hold up It comes in waves...

Easier

Is it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know, oh But I know that I'm never, ever gonna change And you know you don't want it any other way Why do we always gotta run away? And we wind up in the same place It's like we're looking for the...

Easier (Remix) feat. Charlie Puth

[Intro: Charlie Puth] Is it easier to stay? Is it easier to go? I don't wanna know, no But I know that I'm never‚ ever gonna change And you know you don't want it any other way (Yeah) [Verse 1: Charlie Puth] Why you always looking at your phone? Watchi...

Empty Wallets

Luke: Stop digging in your heart 'cause tonight is on me Tonight is on me Stop trying so hard is what you said to me What you said to me Get too high when I'm high So we see eye-to-eye, woah-oh Take the high with the low And away and away we go Livi...

End Up Here

You walked in Everyone was asking for your name You just smiled and told them "Trouble" My head spins I'm pressed against the wall Just watching your every move You're way too cool And you're comin' this way Comin' this way How did we end up talkin'...

English Love Affair

Started on a weekend in May I was looking for attention needed intervention Felt somebody looking at me With a powder white complexion feeling the connection The way she looked was so ridiculous Every single step had me waitin for the next Before I knew...

Everything I Didn't Say

This is everything I didn't say Wait, don't tell me Heaven is a place on earth I wish I could rewind all The times that I didn't Show you what you're really worth (What you're really worth) The way you held me I wish that I had put you first I was w...

Everything I Want

They can say what they say I just want you to believe But these clouds are still dark I have loved from the start But you're so beautiful And you're incredible Irreplaceable I never wanna lose my baby [Chorus:] But you are everything I want And eve...

Fly away

Counting down these seconds, jumping off these fences Finding our new place to start again The cracks in the sidewalks, I'm over all the small talks Taking off like fire in the wind I won't waste another day wishing this would fade away Running, we're no...

Forever My Father (Cover)

You don't have to be so scared and you don't have to go tonight Cause we just need to hold on tight for one hell of a ride Cause we lost it all just now to the nights that left you out So we'll let this go somehow but you're gonna be proud Cause I just n...

Ghost of You

[Verse 1: Luke] Here I am waking up, still can't sleep on your side There's your coffee cup, the lipstick stain fades with time If I can dream long enough, you'd tell me I'd be just fine I'll be just fine [Chorus: Luke] So I drown it out like I always d...

Girls Talk Boys

(All) When the girls, when the girls talk When the girls talk boys Oh, when the girls, when the girls talk When the girls talk boys, hey (Luke) When you’re talking to your girls (Michael) Do you talk about me? (Luke) Do you say that I’m a sweetheart? Do you s...

Give Me Love (cover)

Give me love like her 'Cause lately I've been waking up alone Paint splattered teardrops on my shirt Told you I'd let them go And that I'll fight my corner Maybe tonight I'll call ya After my blood turns into alcohol No I just wanna hold ya Give a little ti...

Good Girls

Do da do, da da da do do do do She's a good girl, she's Daddy's favourite He's saved for Harvard, he knows she'll make it She's good at school, she's never truant She can speak French, I think she's fluent Cos every night she studies hard in her room A...

Gotta Get Out (Acoustic)

Even when the sky is falling down Even when the earth is crumbling 'round my feet Even when we try to say goodbye And you can cut the tension with a knife in here Cause I know what'll happen If we get through this And if the earth ends up crumbl...

Green Light

[Calum:] It started with a picture Those messages you sent to me You're like the perfect mixture Of Megan Fox and Katy P. [Michael:] It's such a sick obsession And now you've got the best of me I've got the worst intentions So call me over Set me fr...

Heartache on the Big Screen

Started out like in the movies But it ended like a bad dream Curtain opened, heard the crowd roar This one's a repeat, seen it before Rewind to the start before it all went wrong What’s going on? Fast forward to the end after everyone’s gone home And...